ثبت مشخصات 1157 مدرسه در سامانه سپند

رشت (پانا) -مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: همه مجریان و کاربران مرتبط در حمل و نقل دانش آموزی برای ثبت مشخصات خود می توانند به نشانی: www.irtusepand.ir مراجعه کنند که تاکنون 1157 مدرسه و 14 پیمانکار در این سایت ثبت نام کرده اند.

کد مطلب: ۹۱۸۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد
ثبت مشخصات 1157 مدرسه در سامانه سپند

نادر جهان آرای در جلسه سرویس حمل و نقل دانش آموزان با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت دانش آموزان در همه مکانها و زمانها گفت: مسیر خانه تا مدرسه، به مانند مدرسه سیاری است که همه جوانب تعلیم و تربیت باید در آن رعایت شود. وی با برشمردن اولویت های آموزش و پرورش در سرویس مدارس گفت: امنیت دانش آموزان در مسیر مدرسه، رعایت موازین اخلاقی و تربیتی توسط رانندگان و نظارت بر هزینه شهریه سرویس مدارس از اهداف اصلی ستاد کارگروه ماده 18 ( سرویس مدارس ) است. مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به استفاده 45 هزار و 725 دانش آموز از سرویس مدارس در سال تحصیلی جاری پیش بینی کرد این رقم در سال تحصیلی 99_ 98 به 50 هزار دانش آموز برسد. جهان آرای افزود: تاکنون برای ساماندهی ایاب و ذهاب دانش آموزان، مشخصات 1157 مدرسه و همچنین 14 پیمانکار در سامانه سپند ثبت شده است. وی اجرای خوب سرویس مدارس را مستلزم نظارت مستمر دانست و گفت: انجمن اولیا و مربیان وظیفه دارد با هماهنگی شهرداری، پلیس راهور، تاکسیرانی و اصناف نسبت به معرفی و نظارت مستمر بر کار رانندگان اقدام کند.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان گیلان هم در این نشست گفت: برگزاری جلسات توجیهی برای رانندگان، بررسی گواهینامه و بیمه نامه آنان، رعایت قوانین توسط پیمانکاران و نصب پرچسب بر روی خودروها از مهم ترین تعهدات رانندگان است که با هماهنگی اعضای ستاد سرویس مدارس انجام می شود. مازیار صفرپناه هدف از جلسات کارگروه ماده 18 را استفاده از خرد جمعی، وحدت رویه در نحوه به کارگیری رانندگان سرویس مدارس و همچنین نظام مند نمودن دریافت هزینه ها دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار