برنامه های لیالی قدر با امنیت و آرامش کامل برگزار شد

قم (پانا) - فرمانده انتظامی استان قم گفت: برنامه های لیالی قدر با امنیت و آرامش کامل برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۸۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد
برنامه های لیالی قدر با امنیت و آرامش کامل برگزار شد

سردار" عبدالرضا آقاخانی" اظهار داشت: در جوار حرم منور حضرت فاطمه معصومه (س) شاهد برگزاری مراسم احیاء سومین شب قدر هستیم، امشب نیز مانند شب های گذشته جمعیت انبوهی در داخل و بیرون و خیابان های منتهی به حرم مطهر حضور یافته و مشغول دعا و راز و نیاز با پروردگار خود هستند.
وی افزود: نیروی انتظامی بر اساس وظایف ذاتی خود انتظامات و امنیت شهروندان و زائران را برعهده دارد و پوشش امنیتی انتظامی و ترافیکی مناسبی را در این شب ها برقرار کرده است.
سردار آقاخانی ادامه داد: خوشبختانه در شب های قدر هیچ مشکل امنیتی در استان مشاهده نشد و هماهنگی و تعامل مطلوبی بین تمامی دستگاه های امنیتی استان وجود دارد.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه اجرای مراسم شب های قدر فقط به حرم مطهر محدود نمی شود، اضافه کرد: مراسم لیالی قدر در مسجد مقدس جمکران، کوه خضر نبی (ع) و دیگر بقاع متبرکه استان برگزار می شود، بنابراین سعی کردیم یک پوشش خاص امنیتی در سطح استان برقرار کنیم تا شهروندان،زائران و مجاوران بتوانند از فیوضات معنوی این شب ها به نحو اکمل استفاده کنند.
وی بیان داشت: نیروی انتظامی در کنار مردم و برای مردم است و در این شب ها قطعاً دعای مردم در حق کارکنان نیروی انتظامی مستجاب خواهد شد، همه بایستی از این فرصت باعظمت و با برکت استفاده کنیم و خدمت مطلوبی را به مردم متدین و ولایت مدار استان قم ارائه کنیم.
فرمانده انتظامی استان ابراز کرد: پلیس قم تا پایان ماه مبارک رمضان علاوه بر شرکت در مراسمات و استفاده از فیوضات معنوی این ماه بابرکت، امنیت ، آرامش و آسایش مردم عزیز را نیز تامین خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار