دیدار مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان با فرماندار شهرستان بشاگرد

(هرمزگان(پانا)-مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان و هیئت همراه با محمودی فرماندار بشاگرد دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۹۱۸۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان با فرماندار شهرستان بشاگرد

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان، داریوش باقر جوان به اتفاق هیئت همراه با محمودی فرماندار بشاگرد دیدار و ضمن تشکر از همکاری ایشان با کاظمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بشاگرد در مورد واگذاری مسئولیت ساخت راههای فرعی و روستایی به ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای طی چند هفته آینده خبر داد و گفت : این ادغام یا به نوعی واگذاری ، کار بسیار درستی است و مردم را از سردرگمی بیرون می آورد زیرا با این عمل ساخت راههای روستایی و فرعی و نگهداری آنها به نوعی یکپارچه می گردد.

وی به بحث نگهداری از جاده های این شهرستان اشاره کرد و گفت : راههای ساخته شده باید زیرساخت مناسبی داشته باشند در اثر کوچکترین بارندگی راهها دچار مشکل میشوند که نیروهای خدوم راهداری شبانه روز با تلاش و کوشش مستمر در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکلات راهها اقدام می نمایند که می توان گفت کار راهداران کار جهادیست .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان خاطر نشان کرد : نگهداری از راهها نیازمند تامین اعتبارات مناسب می باشد که ما در سال گذشته موفق گردیدیم 28 کیلومتر از راههای این شهرستان را ترمیم و روکش آسفالت نماییم

این مقام مسئول در ادامه افزود: یکی از دغدغه های اصلی ما راههاای ساخته نشده در شهرستان بشاکرد این است که از زیرساخت مناسب برخوردار نبوده است و قطعا ما در اسرع وقت ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای بشاگرد را اورحال خواهیم کرد که در همین راستا یکدستگاه لودر آماده شده و شروع بکار کرده است

باقرجوان تصریح کرد: 16 دستگاه ماشین آلات موجود در اداره راهداری شهرستان بشاگرد با 11 نفر نیروی استخدامی و 10 کارمند شرکتی مشغول انجام وظیفه در این امر مهم و خطیر هستند که خوشبختانه کارهای مناسب و خوب با همین امکانات نیرو و تعداد دستگاه ها صورت گرفته است زیرا شهرستان بشاگرد عمدتا رودخانه های پر آبی دارد که همگی نیاز به همکاری فرمانداری جهت رفع مشکل مردم دارد .

فرماندار شهرستان بشاگرد هم در این دیدار گفت: وضعیت راههای این شهرستان مشخص و بر هیچکس پوشیده نمی باشد . اکثریت راهها خاکی و کوهستان و صعب العبور می باشد که تحت هر شرایطی چه در زمستان موقع بارندگی و چه در تابستان با ریزش کوهها مواجه هستیم .

محمودی ادامه داد: شهرستان بشاگرد در طول سال همزمان با سایر استان های سراسر بارندگی دارد حتی در تابستان 40 عصر بارندگی مستمر دارد و خواهش من این است که راهها باید تقویت گردد زیرا اینگونه بارندگی شهرستان قابل توصیف نمی باشد . تابستان بر روی زمین های خاکی و صعب العبور مدت 15 سال است که مردم این شهرستان را اذیت کرده است .

در ادامه این دیدار داریوش باقر جوان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در معیت محمودی فرماندار شهرستان بشاگرد ، معاون راهداری اداره کل و رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بشاگرد و هیئت همراه از راههای روستایی و کوهستانی این شهرستان بازدید نمودند .

گفتنی است، در ادامه این بازدید مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به اتفاق هیئت همراه از محوطه اداری راهداری شهرستان بشاگرد ، ماشین آلات بازدید و دستورات لازم را صادر و در پایان نشستی با کارکنان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بشاگرد داشتند که در این نشست، کاظمی رئیس اداره راهداری بشاگرد گزارش مختصری از عملکرد راهداری شهرستان بشاگرد ارائه و در ادامه سایر همکاران به طرح مسائل و سوالات پرداختند.

در پایان این نشست، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده استان با صعه صدر به سوالات آنها پاسخ داد و گفت: نیروهای مشغول در حوزه ماشین آلات متخصصان اصلی اداره هستند و شما کار جهادی می کنید زیرا همیشه تحت هر شرایط در صحنه حضور دارید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار