صنعتگران کاشی و سرامیک ایران و جهان در نمایشگاه بین‌المللی تهران گردهم می‌آیند

تهران (پانا) - صنعتگران، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی حوزه صنعت کاشی، سرامیک کشور از شهرهای مختلف کشورمان و دیگر مناطق جهان از نهم تا دوازدهم تیر در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی تهران(CERAFAIR-2019) گردهم می‌آیند تا ضمن تبادل اطلاعات و ارائه و عرضه نوین‌ترین تولیدات خود، در جریان پیشرفت‌های این حوزه نیز قرار بگیرند.

کد مطلب: ۹۱۸۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد
صنعتگران کاشی و سرامیک ایران و جهان در نمایشگاه بین‌المللی تهران گردهم می‌آیند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی تهران، بهنام عزیززاده رئیس ستاد اجرایی این نمایشگاه گفت: نمایشگاه بین‌المللی کاشی و سرامیک تهران بزرگترین نمایشگاه کاشی و سرامیک کشور و یکی از سه نمایشگاه بزرگ این صنعت در منطقه خاورمیانه محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: امسال در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی تهران شاهد حضور و مشارکت شرکت ها و واحدهای مختلف تولیدی از مناطق مختلف کشور و همچنین حضور شرکت‌های خارجی از چند کشور هستیم.

عزیززاده افزود: این نمایشگاه در فضایی به مساحت تقریبی 30 هزار متر مربع، در 7 گروه کالایی؛ کاشی و سرامیک، ماشین آلات و تجهیزات، چینی بهداشتی، رنگ و لعاب، مواد اولیه، پخت سوم و شیرآلات، سرویس‌های بهداشتی، پخش کاشی و نشریات مرتبط و در 11 سالن نمایشگاهی محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد اجرایی نمایشگاه گفت: بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی تهران فرصت مغتنمی است تا تجار، انبوه‌سازان، طراحان، مهندسان، معماران وکاربران و همچنین دانشجویان رشته سرامیک بتوانند با آخرین دستآوردهای تولید کاشی و سرامیک و با طرح‌های جدید آشنا شوند.

وی به مسائل مرتبط به صنعت کاشی و سرامیک اشاره کرد و گفت: هر چند صنعت کاشی و سرامیک کشور طی سال های اخیر دچار مسائل و مشکلات شدیدی شده است، اما ایران همچنان جزء چند کشور اصلی تولید کننده و صادرکننده بزرگ کاشی و سرامیک جهان است.

شناسایی بازارهای جدید صادراتی، افزایش صادرات، معرفی ظرفیت­های بالقوه و بالفعل این بخش صنعتی کشور، ایجاد بسترهای مناسب برای سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی، ایجاد زمینه اشتغال و کارآفرینی، آشنایی دست اندرکاران با محصولات، نوآوریها و ظرفیت­های موجود، ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان داخلی برای ارتقاء کیفیت تولید و ایجاد ارتباط مستقیم میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی تهران به پایگاه اینترنتی www.ircps.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن های 88214264-5 ستاد برگزار نمایشگاه تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار