اقدامات شهرداری تهران برای برگزاری مراسم سی‌امین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

تهران (پانا) - جلسه هماهنگی شهرداری تهران جهت برگزاری مراسم بزرگداشت سی‌امین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام‌خمینی(س) برگزار و در این جلسه مسوولیت‌های مناطق مختلف پایتخت برای برپایی این مراسم مشخص شد.

کد مطلب: ۹۱۷۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد
اقدامات شهرداری تهران برای برگزاری مراسم سی‌امین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، جلسه هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت سی‌امین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام‌خمینی(س) از سوی معاونت خدمات شهرداری تهران در سالن اجتماعات این نهاد برگزار شد. در این جلسه مقرر شد تا کلیه مناطق، معاونت‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها و ادارات کل مربوطه نسبت به معرفی نماینده تام‌الاختیار به دبیرخانه ستاد «اداره کل امور خدمات شهری» اقدام کنند. همچنین مقرار شد تا کلیه مناطق، معاونت‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها و ادارات کل ضمن برگزاری جلسات و بازدیدهای لازم، برنامه‌های اجرایی خود را در خصوص برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(س)، ظرف مدت یک هفته به دبیرخانه ستاد«اداره کل امور خدمات شهری» ارسال کنند.

در همین راستا، نظر به برگزاری مراسم و بازدیدهای متعدد از محله جماران و حرم عبدالعظیم حسنی(ع)، مقرر شد شهرداری منطقه یک و منطقه۲۰ با هماهنگی ستاد مرکزی ارتحال، در خصوص آماده‌سازی محله و مسیرهای منتهی به جماران و حرم‌ مطهر حضرت عبدالعظیم و مسیرهای منتهی به آن اقدام کنند.

در عین حال، مقرر شد پنج منطقه«۳-۶-۱۲-۱۸-۲۱» که مسئولیت پذیرایی را بر عهده دارند با هماهنگی اداره کل امور خدمات شهری، از هم اکنون نسبت به برنامه‌ریزی و ایجاد آمادگی در خصوص برپایی ایستگاه‌های پذیرایی اقدام کنند و ۱۴منطقه«۲-۴-۵-۷-۸-۹-۱۰-۱۱-۱۳-۱۴-۱۵-۱۶-۱۷-۲۲» با هماهنگی اداره کل امور خدمات شهری، ضمن شناسایی پهنه‌های جغرافیایی تحویلی، از هم‌اکنون در جهت برنامه‌ریزی در خصوص این مراسم عمل کنند.

سازمان بسیج شهرداری نیز با هماهنگی ستاد گمشدگان و قرارگاه شهید فهمیده نسبت به برپایی ایستگاه‌های راهنمای زائران و در خصوص تهیه و ارائه نقشه چیدمان و محل استقرار ستاد مذکور اقدام می‌کند.

همچنین یگان حفاظت شهرداری و شرکت شهربان و حریم بان باید ضمن هماهنگی با عوامل انتظامی و قرارگاه شهید فهمیده نسبت به پیگیری موضوعات ساماندهی انضباط اجتماعی و سد معبر، داخل و بیرون از محوطه بهشت زهرا و حرم مطهر همکاری لازم را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار