گزینه مورد نظر پرسپولیس راهی تراکتورسازی می‌شود

تهران (پانا) -  اینطور که به نظر می‎رسد تراکتورسازی اولین بمب فصل نقل و انتقالات را منفجر خواهد کرد.

کد مطلب: ۹۱۷۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد
گزینه مورد نظر پرسپولیس راهی تراکتورسازی می‌شود

به گزارش فوتبالی، مهمترین نیاز تراکتورسازی برای فصل جدید، جذب یک دروازه‎بان جدید است. داستان محسن فروزان را که قطعا می دانید و محمدرضا اخباری هم به عنوان گلر دوم هم طوری دروازه بانی نکرد که خیال هواداران تراکتورسازی را راحت کند و به همین دلیل تیم محبوب تبریزی به دنبال یک گلر سرشناس برای فصل بعد است.

اگر چه طی یکی دو ماه گذشته شایعاتی مبنی بر احتمال حضور مهدی رحمتی در تراکتورسازی فصل آینده منتشر شده بود اما انگار زنوزی گلر دیگری را به تبریز خواهد برد.

طبق شنیده‎های سایت فوتبالی، رشید مظاهری، به احتمال زیاد گلر فصل آینده تراکتورسازی خواهد بود. از رشید به عنوان جانشین علیرضا بیرانوند در پرسپولیس نام می‎بردند منتهی حالا که خبری از لژیونر شدن علیرضا بیرانوند نیست، مظاهری تصمیم گرفته به دیگر گزینه ممکن یعنی بازی در تراکتورسازی فکر کند. تیمی که به ادعای مالک ثروتمندش، قرار است در فصل جدید، تیمی کهکشانی باشد.

رشید به دوستانش گفته که در راه تهران است و گفته می‎شود که او با نمایندگان تراکتورسازی در تهران مذاکره خواهد کرد. این خبر در شرایطی منتشر شده که سخنگوی باشگاه ذوب آهن اعلام کرده هنوز هیچ مذاکره ای با رشید برای تمدید قرارداد انجام نشده و این کار بعد از بازی با النصر صورت خواهد گرفت منتهی این احتمال وجود دارد که تکلیف مظاهری و تراکتورسازی تا قبل از بازی چهارشنبه شب ذوب آهن، مشخص شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار