رئیس هیات کاراته گیلان: به رغم هزینه ها نتایج خوبی کسب نکردیم

رشت (پانا) -رئیس هیات کاراته استان گیلان گفت: با توجه به هزینه های انجام شده در این هیات ، نتایج خوبی را کسب نکردیم.

کد مطلب: ۹۱۷۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد
رئیس هیات کاراته گیلان: به رغم هزینه ها نتایج خوبی کسب نکردیم

رضا رسولی در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان اظهار داشت: طی 15 ماه اخیر که به عنوان رئیس هیات کاراته فعالیت دارم در این هیات حدود 13 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان این که انتظار داشتیم با توجه به این مقدار هزینه نتایج کسب شده ما بیش از این باشد افزود: در این راستا ، یک بازنگری در کادر فنی خواهیم داشت تا بتوانیم شایسته کاراته گیلان عمل کنیم.

وی ادامه داد: بی شک کاراته پرافتخارترین ورزش استان گیلان محسوب می شود که کسب مقام و مدال هایی که تاکنون به دست آمده ، بیانگر این امر است و باید ما این راه را ادامه دهیم تا کاراته همچنان پرافتخارترین رشته ورزشی گیلان باقی بماند.

وی عدم حضور کاراته کاری از گیلان در ترکیب تیم ملی را یکی از دغدغه های مهم این هیات عنوان و بیان کرد: متاسفانه هم اینک نماینده ای در تیم ملی کاراته بزرگسالان در بخش مردان نداریم و فقط سارا بهمنیار در تیم بانوان حضور دارد.

رئیس هیات کاراته گیلان اضافه کرد: گیلان همیشه سهمیه هایی در تیم ملی کاراته بزرگسالان کشور داشت اما هم اینک در بخش آقایان هیچ کاراته کاری از گیلان حضور ندارد و باید تلاش کنیم تا این خلاء برطرف شود و نماینده و یا نمایندگانی از گیلان در تیم ملی حضور یابند.

وی اضافه کرد: با توجه به این امر در نظر داریم کارکرد فنی جدیدی را با حضور اساتید و قهرمانان این رشته اجرا کنیم که در این راستا برنامه ویژه ای را درنظر گرفته ایم که از حدود 20 روز آینده عملی و آغاز به کار خواهد کرد.

رسولی خاطرنشان کرد: همچنین حضور اساتید برجسته و قهرمانان در کادر فنی جدید لازم است و در بخش استعدادیابی که بسیار مهم است نیز، برنامه های خوبی را پیش رو داریم تا بتوانیم با پشتوانه سازی مناسب ، همیشه از گیلان در تیم ملی نماینده ای داشته باشیم.

وی به شانس حضور سارا بهمنیار در المپیک 2020 نیز اشاره و اظهار کرد: بهمنیار از امیدهای اصلی ورزشکاران گیلان برای حضور در المپیک است که امیدواریم این امر تحقق یابد البته برای حضور این کاراته کار در المپیک و به دست آوردن این سهمیه ارزشمند، از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد چون حضور بهمنیار در المپیک و موفقیتش باعث رشد و پیشرفت ورزش گیلان به خصوص در جامعه بانوان خواهد شد.

رئیس هیات کاراته ستان گیلان یادآور شد: به هرحال ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا کاراته کاران ما در میادین مختلف موفق و سربلند باشند و همچنین مهمترین هدف این هیات نیز، ایجاد فضای همدلی است تا بتوانیم در حوزه قهرمانی و همچنین در بخش های مربیان و داوران این رشته موفق تر عمل کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار