معاون وزیر راه و شهرسازی با استاندار البرز دیدار کرد

کرج (پانا) - معاون وزیر راه و شهرسازی پیرامون پیگیری روند تکمیل پروژهای راه سازی در البرز با استاندار دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۹۱۷۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد
معاون وزیر راه و شهرسازی با استاندار البرز دیدار کرد

خیرالله خادمی،معاون وزیر راه وشهرسازی ومدیر عامل شرکت ساخت وتوسعه زیر بناهای حمل ونقل کشور در دیدار با استاندار البرز به بررسی وضعیت تکمیل پروژه های راه سازی البرز پرداخت.

عزیزالله‌شهبازی،استاندار البرز در این دیدار ضمن تشریح اهمیت راه های البرز به دلیل مسیر تردد ۱۲ استان کشور به پایتخت، افزایش سریع جمعیت و خودرو و رشد روز افزون مهاجرت به اهمیت تسریع در ارتقا زیرساخت های راه سازی البرز تاکید کرد.

وی با اشاره به این که راه های استان البرز جزء راه‌های ملی است، تصریح کرد:«مساعدت و همراهی وزارت راه و شهرسازی برای تامین اعتبار پروژه های مهم راه سازی و حمل و نقل در استان البرز به عنوان یک اقدام ضروری به واسطه جمعیت بزرگی که از این امکانات بهره خواهند برد، مورد درخواست می باشد.»

خادمی،معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در این دیدار با بیان اینکه دغدغه های استاندار البرز در خصوص توسعه زیرساخت های راه و حمل و نقل البرز را با مساعدت جدی پاسخ خواهیم گفت، ادامه داد:«همراهی لازم را برای تسریع در تکمیل پروژه های نیمه تمام راه ها و حمل و نقل البرز خواهیم داشت.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار