رئیس آموزش و پرروش منطقه مرحمت آباد تودیع و معارفه شد

ارومیه (پانا) - با حضور مشاور مدیرکل و رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان، آیین تودیع و معارفه رئیس آموزش و پرروش منطقه مرحمت آباد برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۷۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد
رئیس آموزش و پرروش منطقه مرحمت آباد تودیع و معارفه شد

طی مراسمی با حضور مشاور مدیرکل و رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان از زحمات بهروز تقی نژاد رئیس پیشین آموزش و پرروش منطقه مرحمت آباد تقدیر و لطفعلی محرابی به عنوان رئیس جدید آموزش و پرروش منطقه مرحمت آباد معرفی شد.

مجتبی طالبی، مشاور مدیر کل آموزش و پرورش استان در این مراسم با گرامیداشت حماسه ازاد سازی خرمشهر اظهار داشت: در راستای نهادینه کردن سیاست برنامه محوری وزارت آموزش و پرورش، اجرای دو برنامه تدبیر و تعالی بسیار کلیدی است و هرگونه برنامه های هم ردیف با این برنامه ها مغایر اهداف آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در راس امورات و محورهای اجرایی آموزش و پرورش است؛ افزود: توسعه متوازن در آموزش و پرورش در تحقق اهداف سند تحول بنیادین نقش اساسی دارد.

وی با اشاره به نقش اساسی آموزش و پرورش به عنوان دستگاه مولد نیروی انسانی، بر تقویت روحی پرسش گری و نقادی دانش آموزان تاکید کرد.

این مقام مسئول خواستار بر عزم جدی همه دستگاهای اجرایی استان در راستای رفع معضل بی سوادی شد.

لطفعلی محرابی، رئیس جدید آموزش و پرروش منطقه مرحمت آباد نیز گفت: پایبندی اخلاقی جامعه و توسل به ائمه اطهار برای پیشبرد اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی ایران و تعهد به سند تحول بنیادین در قالب مضامین تربیت دینی اجتماعی فرهنگی به عنوان سندی که سایر اسناد مجعول را باطل می دارد، ضروریست.

وی لزوم فعالیت جهادی در تمامی عرصه ها خصوصا در حوزه آموزش و پرورش و همکاری سایر ارگانها و نهادها را برای پیشبرد امورات آموزش و پرورش خواستار شد.

وی آموزش و پرورش را مقید بر فرامین رهبری در خصوص گام دوم انقلاب دانست و گفت: استفاده از ظرفیت درونی جامعه فرهنگیان مرحمت آباد در راستای مدیریت بهینه در دستور کار قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار