پیام مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

تهران(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۹۱۷۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

در متن پیام محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران آمده است :

روز آزاد سازی خرمشهر یاد آور حماسه ایثارگرانی است که برای دفاع از ناموس خویش از جان گذشتند.

تاریخ ایران پر است از حماسه‌های مردم این سرزمین، ملت ایران در هر زمان که پای آب و خاکشان در میان بوده و از هیچ چیز، دریغ نکردند، استوارماندند تا نام ایران جاوید بماندو حماسه دفاع مقدس از جنس دیگری بود این بار دشمنان این سرزمین علاوه برخاک بر اعتقاداتمان نڟر داشتند، سوم خرداد از بیشمار صحنه‌های پر افتخاری می باشد که در حماسه دفاع مقدس بر صفحه ایثارگری مردم ایران نقش بسته است.

آنچه باعث شد تا این روزبزرگ به عنوان روز ایثار و مقاومت نامگذاری شود، در واقع اتحاد همه مردان و زنان با ایمانی است که تنها با ایمان به خدا و همدلی نقطه عطفی در دفاع مقدس ایران بجا گذاشتند و بواسطه آن علاوه بردفاع از خاک خویش به همه مردم ایران روحیه عظیم را تزریق کردند .

یاد و خاطره این برگ زرین دفاع از میهن اسلامی را گرامی می داریم وبا تاسی به ایثارگران این روز بزرگ همواره در خاطر خود مرور می کنیم که فایق آمدن برهمه مشکلات این روزهای ایران اسلامی تنها در سایه وحدت همه آحاد و ایمان به خدا و مقاومت در برابر دشمنان به نتیجه خواهد رسید.

امیدوارم خداوند در این شب‌های معنوی توفیق عنایت کند در سایه روح پر فتوح شهیدان این روز عزیز از دستاورد‌های انقلاب اسلامی حفاظت کرده و با تفکر در اندیشه‌های مولای متقیان آرمان‌های اصیل انقلاب را پاس بداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار