شهردار منطقه بیست : ارتقاء نشاط و شادابی از اولویت های مدیریت شهری منطقه بیست است

شهرری (پانا)- شهردار منطقه بیست در جشن رمضان گفت: مردم شهرری به واسطه وجود حرم حضرت عبدالعظیم(ع) نشاط معنوی دارند و در عین حال ایجاد روحیه نشاط و شادابی از تکالیف مدیریت شهری است.

کد مطلب: ۹۱۷۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد
شهردار منطقه بیست : ارتقاء نشاط و شادابی از اولویت های مدیریت شهری منطقه بیست است

فرهاد افشار در فرهنگسرای ولاء اظهار داشت: اگرچه مردم ری به واسطه وجود حرم حضرت عبدالعظیم (ع) و تقوا و تعهدشان از سلامت و نشاط معنوی برخوردارند، اما همچنان مدیریت شهری بر اساس تکلیف، در راستای ارتقاء روحیه نشاط و شادابی شهروندان تلاش می‌کند و ویژه برنامه های متفاوتی را در مناسبتهای مختلف در دستور کار دارد.

اوافزود: در ماه مبارک رمضان درهای رحمت پروردگار بیش از ماه‌های دیگر باز است و در تمامی کشورهای اسلامی مسلمانان این ماه را جشن می گیرند و در ری نیز همچون سالهای گذشته با مشارکت سازمان فرهنگی هنری این منطقه میسر شد.

افشار گفت: تلاش ما تحقق شعار «ری شهر ایرانی اسلامی پیشرو» است و در این راستا برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده که در اسرع وقت به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

شهردار منطقه بیست اذعان داشت: امیدواریم مطالبه‌گری شما شهروندان گرامی را پاسخگو باشیم و روز به روز با جدیت بیشتری گام‌های موثری برای رفع نیازهای شما برداشته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار