آیین تجلیل از برگزیدگان آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم و طرح ملی بشارت ۱۴۵۲ برگزار شد

تهران (پانا) - آیین تجلیل از برگزیدگان آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم و طرح ملی بشارت ۱۴۵۲ در مصلی امام خمینی نمایشگاه قرآن کریم برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۷۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
آیین تجلیل از برگزیدگان آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم و طرح ملی بشارت ۱۴۵۲ برگزار شد

آیین تجلیل از برگزیدگان آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم و طرح ملی بشارت ۱۴۵۲ در شبستان مصلی امام خمینی تهران، نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار شد.

در این مراسم علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، عبدالهادی فقهی‌زاد معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدرضا مسیب‌زاده مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش و دیگر مسئولان سازمان اوقاف و امور خیریه حضور داشتند.

فقهی‌زاده در این مراسم گفت: آنچه فرصتی را برای کشورمان فراهم کرد تا جریان قرآنی حضور جدی داشته باشد، حضور شرکت کنندگان در این آزمون بود.

او ادامه داد: افق دید ما بروز ادامه دار و مستمر این جریان‌های قرآنی است باید قدردان افرادی باشیم که این فضاها را در کشور فراهم کرده اند.

فقهی‌زاده به آیاتی از قرآن کریم اشاره و بر حفظ حریم قرآن، معانی و آموزه‌های قرآن تاکید کرد و گفت: دست هیچ بدخواهی به حریم الفاظ قرآن نمی‌رسد و قرآن از گزند تمام حوادث مصون خواهد بود.

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: عده‌ای می‌خواهند معانی قرآن کریم را دگرگون و تحریف کنند اما خداوند در قرآن می‌فرماید پاسداران حریم حقایق قرآنی یعنی اهل بیت از آموزه‌های قرآن پاسداری می‌کنند.

او در پایان افزود: ما این آزمون را با کمک وزارت آموزش و پرورش و سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار کردیم تا نگرش گسترش حفظ معنادار قرآن را دنبال کنیم و پاسداری از حریم آموزه‌های قرآن را دربرداشته باشد.

در این آیین از چند موسسه قرآنی و دانش‌آموزان حافظ قرآن با حضور مسئولان وزارت آموزش و پرورش، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار