در جلسه شورای معلمان دبیرستان عفت شهر گرماب زنجان؛

از مقام اول استانی جشنواره الگوهای برتر تدریس تقدیر شد

حسینی در جمع شورای معلمان عفت گفت: افزایش نشاط علمی و ارتقای دانش و مهارت حرفه ای را از اهداف مهم جشنواره های علمی و فرهنگی- هنری است

کد مطلب: ۹۱۶۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد
از مقام اول استانی جشنواره الگوهای برتر تدریس تقدیر شد

در جلسه شورای معلمان دبیرستان عفت گرماب و با حضور رئیس، معاون آموزشی و کارشناس متوسطه دوم از خانم میری مقام اول جشنواره الگوهای برتر تدریس استان در رشته شیمی تقدیر به عمل آمد.

سید مجتبی حسینی رئیس اداره در این مراسم، تبریک کسب این موفقیت به همه عوامل دبیرستان عفت و تقدیر از فعالیت همکاران آموزشی و اجرایی در سال تحصیلی جاری، افزایش نشاط علمی و ارتقای دانش و مهارت حرفه ای را از اهداف مهم جشنواره های علمی و فرهنگی- هنری دانست.

وی ضمن تشویق همکاران برای شرکت در این جشنواره ها، آنها را فضایی تعاملی برای تجربه آموزی، تبادل اطلاعات و ایجاد شبکه های علمی بین دبیران هم رشته دانست. لزوم توجه به امنیت روانی دانش آموزان در فرایند امتحانات پایان سال تحصیلی، توجه به بعد تربیتی در طرح های آموزشی و آموزش مهارتهای زندگی از دیگر تاکیدات رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه افشار بودند.

در ادامه نیز محمدی معاون آموزشی اداره توضیحاتی در مورد سازماندهی سال تحصیلی آتی، برنامه های کیفیت بخش گروههای آموزشی و سایر مسائل مرتبط در حوزه آموزش ارائه داد. وی همچنین فعال سازی شورای معلمان و بهره گیری از آن برای ارتقای دانش و مهارت حرفه ای معلمان را گامی مهم در جهت نیل به هدف مدرسه یادگیرنده دانست.

در انتها نیز همکاران در زمینه راهکارهای افزایش انگیزه و جلوگیری از ترک تحصیل به تبادل نظر پرداختند و راه حلهایی را برای سال آتی تحصیلی ارائه دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار