فرماندار اسلامشهر: بیمارستان صحرایی اسلامشهرنیازمند توجه ویژه دانشگاه علوم پزشکی است

اسلامشهر(پانا) - فرماندار اسلامشهر گفت: یک بیمارستان صحرایی کاملا مجهز در سطح شهرستان اسلامشهر قرار دارد که متاسفانه به رغم پیگیری ها و مکاتبات صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی هیچ اقدامی از سوی این دانشگاه در جهت تحویل و فعال کردن این بیمارستان انجام نشده است.

کد مطلب: ۹۱۶۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر: بیمارستان صحرایی  اسلامشهرنیازمند توجه  ویژه دانشگاه علوم پزشکی است

جلسه شورای پدافند غیرعامل استان تهران با حضور جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، محسنی بندپی استاندار تهران، گودرزی معاون امنیتی و انتظامی استاندار، تعدادی از فرمانداران شهرستان‌های استان و سایر اعضا در محل استانداری تهران برگزار شد.

مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان اسلامشهر در این جلسه و در سخنانی ضمن اشاره به اهتمام و توجه ویژه فرمانداری به بحث پدافند غیرعامل اظهار داشت: اسلامشهر به عنوان یکی از شهرستان‌های پیشرو در اجرای طرح‌های پدافند شهرستانی و شهری در سطح استان تهران شناخته شده و ما در مرحله اخیر طرح جامع پدافند غیر عامل را در سطح این شهرستان اجرا کردیم.

او افزود: شهرستان اسلامشهر در اجرای طرح جامع خطر پذیری رتبه اول را در سطح استان تهران به خود اختصاص داده و بدون دریافت اعتبار از محل سازمان پدافند غیرعامل کشور بالغ بر ۱۳۱ برنامه با تدبیر شهرستان و شهرداری اسلامشهر اجرا شده و ما به عنوان یکی از شهرستانها در سطح استان تهران نسبت به پیگیری و تداوم برنامه‌های پدافند غیرعامل اهتمام ویژه داریم.

فرماندار شهرستان اسلامشهر خاطرنشان کرد: این شهرستان با قرار گرفتن یکصد و پنجاه کارخانه و6867کارگاه تولیدی و واحدهای متعدد صنفی از ظرفیت و اهمیت ویژه‌ای در حوزه صنعتی در سطح استان تهران و کشور برخوردار است و باید نسبت به رعایت مناسبات و ملاحظات پدافند غیرعامل در سطح آن توجه جدی داشته باشیم.

مرسلپور یادآور شد: یک بیمارستان صحرایی کاملا مجهز در سطح شهرستان اسلامشهر قرار دارد که متاسفانه به رغم پیگیری ها و مکاتبات صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی هیچ اقدامی از سوی این دانشگاه در جهت تحویل و فعال کردن این بیمارستان صورت نگرفته و امیدواریم با تدبیر و تصمیم استاندار شاهد فعالیت جدی آن در حوزه خدمات رسانی باشیم.

فرماندار شهرستان اسلامشهر خاطرنشان کرد: برخی از اقدامات صورت گرفته در حوزه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و سایر حوزه‌ها در بحث پدافند غیرعامل نسبت همگرایی با یکدیگر دارند و ما بدون دریافت هیچ گونه اعتبار از سازمان پدافند غیر عامل کشور هزینه های اجرای طرح‌های این حوزه را از محل اعتبارات فرمانداری و شهرداری تامین و اجرا می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار