یوسف بهارلو: امکان رشد و پیشرفت را از هیچ کسی نمی توانیم دریغ کنیم

تهران(پانا) - جلسه تقدیر از نیرو های خدماتی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سالن همایش آیت الله هاشمی رفسنجانی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۶۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
یوسف بهارلو: امکان رشد و پیشرفت را از هیچ کسی نمی توانیم دریغ کنیم

یوسف بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سخنانی ضمن تقدیر از تلاش‌های ارزشمند نیروهای خدماتی در سطح استان گفت: همگی ما در یک مجموعه فعالیت می کنیم و همگی باید در اعتلای نام سازمان و مجموعه خود تلاش کنیم.

او با اشاره به اینکه هیچ برتری فردی به لحاظ استفاده از تسهیلات نسبت به دیگری وجود ندارد، تاکید کرد: همه امکانات رفاهی در راستای رسیدن به عدالت باید در اختیار همه کارکنان قرار گیرد و هیچ برتری فردی در این زمینه وجود ندارد.

بهارلو ادامه داد: باید با کاهش هزینه‌های اضافی و مدیریت صحیح منابع تلاش کنیم به سمت و سویی حرکت کنیم تا بتوانیم امکانات رفاهی عام در اختیار همه همکاران قرار دهیم .

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر رعایت نظم و انضباط اداری در کارها، تصریح کرد: باید به گونه ای عمل کنیم که در شان و منزلت سازمان و مجوعه ای که در آن تلاش می کنیم باشد .

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به اینکه امکان رشد و پیشرفت را از هیچ کسی نمی توانیم دریغ کنیم، خاطرنشان کرد: همکارانی که تلاش کرده و در جهت ارتقای سطح دانش و اطلاعات خود قدم برداشته اند قطعا مطابق قانون از دانش آنان در جایگاههای شایسته تر بهره خواهیم برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار