الهه حسن پورخبر داد: برگزاری آزمون هماهنگ درس تربیت بدنی پایه نهم شهرستانهای استان تهران

تهران(پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان های تهران از برگزاری آزمون هماهنگ درس تربیت بدنی پایه نهم در مناطق بیست و یک گانه شهرستانهای استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۶۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد
الهه حسن پورخبر داد: برگزاری آزمون هماهنگ درس تربیت بدنی پایه نهم شهرستانهای استان تهران

الهه حسن گفت: طرح آزمون هماهنگ پایه نهم با رویکرد کیفیت بخشی به ساعت درس تربیت بدنی و ارتقای وضعیت آمادگی جسمانی دانش آموزان شهرستانهای استان تهران برگزار میگردد.

او با اشاره به اینکه این طرح در راستای عملیاتی نمودن راه کار 2-19 سند تحول بنیادین اجرا می شود، اظهار داشت: طراحی و اجرای نظام ارزشیابی نتیجه محور بر اساس استانداردهای ملی برای گذر از دوره های تحصیلی با رویکرد ارزشیابی فرآیند محور در ارتقای پایه‌های تحصیلی دوره اول متوسطه اجرا می شود.

حسن پور ادامه داد: این طرح در جهت کیفیت بخشی درس تربیت بدنی و ارتقای وضعیت آمادگی جسمانی دانش آموزان در جهت ایجاد یک ارزشیابی منسجم و همسو صورت می پذیرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان های تهران با تاکید بر اینکه این آزمون با هدف ایجاد همسویی در نظام ارزشیابی درس تربیت بدنی اجرا می شود، خاطر نشان کرد: هویت بخشی ساعت درس تربیت بدنی، توسعه مهارت‌های ورزشی، وضعبت آمادگی جسمانی، ارتقای نگرش و گرایش دانش آموزان به درس تربیت بدنی و انجام فعالیت‌های ورزشی از دیگر اهداف این طرح می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار