دیدار مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران با امام جمعه موقت تهران

تهران (پانا) - حجت الاسلام و المسلمین حاج‌علی‌اکبری امام جمعه موقت تهران، ضمن استقبال از حرکت ارزشمند خیرین مدرسه ساز در کشور، این فعالیت را بسیار قابل احترام و اثربخش عنوان کرد.

کد مطلب: ۹۱۶۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران با امام جمعه موقت تهران

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان تهران، علی شهری مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران با حضور در دفتر حضرت حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری امام جمعه موقت تهران، با ایشان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این نشست، مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران اطلاعات و آماری از آخرین وضعیت مدارس تهران ارائه و اظهار داشت: «تهران» به لحاظ فضاهای آموزشی نیازمند توجه جدی است، به طوری که تراکم دانش‌آموزی کلاس‌های درس تهران به نسبت دیگر استانها بیشتر است.

وی افزود: «تهران» فضاهای آموزشی فرسوده بسیاری دارد و «تخریب و بازسازی» و یا «مقاوم‌سازی» این مدارس نیازمند جذب منابع کافی است و با توجه به منابع محدود دولت و در مقطع کوتاه امکان حل این مشکلات وجود ندارد.

شهری با اشاره به اینکه خیرین نیک اندیش مدرسه ساز می‌توانند در این شرایط به فضاهای آموزشی تهران کمک کنند، خاطرنشان کرد: در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز کمک خیرین 65 میلیارد تومان بود، اما در جشنواره بیست و یکم که در سال جاری برگزار خواهد شد، تاکنون 130 میلیارد تومان از اعتبارات خیرین جذب شده است و این عدد رو به افزایش است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران با بیان اینکه در جامعه به توسعه فرهنگ کار خیر نیاز بیشتری داریم و نقش امامان جمعه در این جریان بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: اشاره به موضوع خیرین مدرسه ساز و ارائه اطلاعات و آمار کمک این عزیزان در تریبون نماز جمعه باعث هم‌افزایی بیشتر و مشارکت بیشتر خیرین در این امر حسنه خواهد شد.

شهری ضمن دعوت از امام جمعه موقت تهران برای حضور در بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان تهران، گفت: اعلام فعالیت‌های خیرین مدرسه ساز و نیازمندی فضاهای آموزشی از طریق تریبون نماز جمعه تهران باعث دلگرمی خیرین و حضور گسترده آحاد جامعه در امر حسنه مدرسه‌سازی خواهد شد.

در ادامه، حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج‌علی‌اکبری امام جمعه موقت تهران، ضمن استقبال از حرکت ارزشمند خیرین مدرسه ساز در کشور، این فعالیت را بسیار قابل احترام و اثربخش عنوان کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه منابع آموزش و پرورش محدود است، حضور خیرین محترم مدرسه ساز برای کشورمان بسیار ارزشمند است و انشاءالله این حرکت تداوم داشته باشد.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: ظرفیت‌های خاموش بسیاری در کشور وجود دارد که هنوز آموزش و پرورش نتوانسته است به آنها ورود کند، که نیاز است در این خصوص نیز بررسی‌های بیشتری انجام شود.

حجت الاسلام و المسلمین حاج‌علی‌اکبری در خصوص پیشنهاداتی که اداره کل نوسازی مدارس استان تهران محضر ایشان ارائه کرده است، تصریح کرد: انشاءالله شرایط فراهم باشد و بتوانیم از نزدیک از زحمات خیرین مدرسه ساز در جشنواره فوق تشکر و قدردانی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار