رئیس دانشگاه سمنان:

نخستین محقق دوره پسادکتری دانشگاه سمنان پذیرش شد

سمنان (پانا) - رئیس دانشگاه سمنان گفت: نخستین محقق دوره پسادکتری دانشگاه سمنان در رشته مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی پذیرش و مشغول فعالیت در این دانشگاه شد.

کد مطلب: ۹۱۶۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
نخستین محقق دوره پسادکتری دانشگاه سمنان پذیرش شد

مسعود نصیری زرندی رئیس دانشگاه سمنان گفت: محمد همت اسفه دانش آموخته مهندسی مکانیک با گرایش تبدیل انرژی، به عنوان نخستین محقق پسادکتری پذیرفته شده در دانشگاه سمنان است و سیف الله سعدالدین استاد دانشکده مهندسی مکانیک این دانشگاه استاد پذیرنده این محقق پسادکتری است.

وی افزود: محقق پسادکتری پذیرش شده و استاد پذیرنده، در 2 سال متوالی موفق شدند در فهرست یک درصد دانشمندان برتر جهان بر اساس شاخص های اساسی علم ISI - ESI در سال های 2017 و 2018 معرفی شوند.

وی با بیان این که زمینه های تحقیقات و فناوری در دانشگاه سمنان فراهم است، تصریح کرد: نخستین دوره پسادکتری در دانشگاه سمنان با توجه به سوابق پژوهشی محقق و استاد در زمینه تخصصی نانو سیالات انجام می شود.

نصیری زرندی خاطرنشان کرد: دانشگاه سمنان به منظور استفاده از ظرفیت های موجود برای انجام طرح های اولویت‌ دار و تقاضا محور از میان فارغ‌ التحصیلان مقطع دکتری پس از بررسی درخواست متقاضیان مطابق با قوانین و مقررات موجود محقق پسادکتری جذب می کند.

رئیس دانشگاه سمنان اظهار داشت: مدت زمان دوره های پسادکتری در این دانشگاه یک سال بوده و در صورت موفقیت آمیز بودن فعالیت های متقاضی و موافقت استاد راهنما، گروه و دانشکده مربوطه قابل تمدید برای یک ‌سال دیگر خواهد بود.

دانشگاه سمنان از نظر علمی و پژوهشی رتبه سیزدهم کشور را دارد، حدود 12 هزار دانشجو شامل پنج هزار دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی، هفت هزار دانشجو در مقطع کارشناسی و بقیه در مقطع کاردانی در دانشگاه سمنان تحصیل می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار