نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس مطرح کرد:

بهره برداری از سیلوی ۱۰۰ هزارتنی گرمسار تا پایان خرداد

سمنان (پانا) - نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: سیلوی ۱۰۰ هزار تنی گرمسار تا پایان خرداد ماه امسال تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

کد مطلب: ۹۱۶۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری از سیلوی ۱۰۰ هزارتنی گرمسار تا پایان خرداد

غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعتبارات این پروژه از محل صندوق توسعه ملی و اعتبارات داخلی کشور تأمین می‌شود، گفت: مجموع ۱۹ میلیون یورو از محل صندوق توسعه ملی به این پروژه اختصاص یافت که تاکنون ۱۳ میلیون یورو از این اعتبار جذب و ۱۶ میلیارد تومان از منابع داخلی کشور برای تکمیل این پروژه تخصیص یافته است.

وی افزود: پروژه قطار حومه‌ای تهران- گرمسار یکی از مهم‌ترین و مؤثرترین پروژه‌های اقتصادی این منطقه است که با بهره برداری از آن اقدامی مؤثر در راستای توسعه اقتصادی، ایجاد اشتغال، سرریز جمعیت از پایتخت به گرمسار و توسعه منابع مختلف انجام می‌شود.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایجاد ایستگاه تبادلی در جوانمرد قصاب و اتصال قطار حومه‌ای به مترو تهران یک مطالبه عمومی از سوی مردم است، گفت: این پروژه در دست اقدام است و تا پایان امسال بهره‌برداری خواهد شد.

کاتب افزود: در ایام نوروز امسال در مقایسه با سال گذشته شاهد رشد ۲۵ درصدی گردشگران داخلی و خارجی در این شهرستان بودیم که نشان می‌دهد این منطقه ظرفیت گردشگری را دارد و راه اندازی قطار گردشگری در ایستگاه بنه کوه گرمسار و اجرای طرح توریست سلامت در این منطقه می‌تواند به جذب بیشتر گردشگر کمک کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار