اخطار استاندار مازندران:

اسامی بانک‌هایی که در توسعه استان نقش ندارند، اعلام می‌شود

ساری (پانا) - استاندار مازندران با انتقاد از برخی بانک‌های خصوصی که هیچ نقشی در توسعه مازندران ندارند، نسبت به اعلام اسامی این بانکها به مردم هشدار داد.

کد مطلب: ۹۱۶۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
اسامی بانک‌هایی که در توسعه استان نقش ندارند، اعلام می‌شود

احمد حسین‌زادگان در شورای اداری استان مازندران گفت: «امسال که طبق فرمایش مقام معظم رهبری سال رونق تولید نامگذاری شد،حفظ اشتغال وتولید موجود اولویت اول است و سپس در راستای ارتقای وضع موجود به وضع مطلوب گام برداریم.»

او تأکید کرد که گزارشات ماهانه‌ی پایش واحدهای تولیدی و کارخانجات صورت گیرد که چه میزان اشتغال جدید صورت گرفت و چند واحد به چرخه تولید برگشتند.

استاندار مازندران با بیان اینکه حدود 3هزار تبعه خارجی به ویژه افغان در استان مشغول فعالیت هستند، از نیروی انتظامی خواست در قالب طرح ضربتی ورود پیدا کند تا با جمع‌آوری این افراد، هزارفرصت شغلی ایجاد شود.

حسین‌زادگان ضمن تأکید بر اینکه بانک‌های خصوصی باید در توسعه استان نقش داشته باشند، اخطار کرد که در غیر این صورت اسامی این بانک‌ها به مردم اعلام خواهد شد تا سپرده‌های خود را در بانک‌هایی انجام دهند که دغدغه توسعه استان را دارند.

او از اداره‌های راه و شهرسازی و راهداری خواست پاکسازی و حفظ پاکیزگی حاشیه جاده‌ها را جدی بگیرند و در این راستا پویش مردمی فعال و فرهنگ سازی صورت گیرد و صداوسیما نیز اقدام جدی دراین زمینه انجام دهد.

حسین‌زادگان تأکید کرد: «حفظ حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع در ادارات و سالم‌سازی دریا به عنوان امری فرابخشی ضروری است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار