برگزاری نشست مجمع شوراهای دانش‌آموزی استان اردبیل

اردبیل (پانا) - نشست مجمع شوراهای دانش‌آموزی استان درسازمان دانش آموزی اردبیل برگزارشد.

کد مطلب: ۹۱۶۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست مجمع شوراهای دانش‌آموزی استان اردبیل

دراین نشست مدیر سازمان دانش آموزی اردبیل گفت: دانش آموزان در شوراهای دانش آموزی دموکراسی را تمرین می‌کنند و باید اعضای شورای دانش‌آموزی اخلاق مداری و سعه‌صدر را در سرلوحه کار خود قرار دهند و همیشه باید در دسترس باشند .

پرویز اصغری افزود: مهمترین بازوان حوزه پرورشی، شوراها می‌باشند و باید تلاش و اهتمام جدی داشته باشند سایر دانش آموزان را به فعالیت های قرآنی و فرهنگی و هنری و ورزشی ترغیب نمایند .

او خاطر نشان کرد: در این شوراها افراد به خودباوری می رسند و تلاش می کنند مدرسه ای شاداب را برای دانش اموزان با همکاری مدیر و معاون فراهم کنند البته افرادی که در شوراها عضویت دارند باید مهارت خوب شنیدن را در خود پرورش دهند و از الان باید یاد بگیرند تفکر افراد مخالف را هم شنیده و از تهدیدها، فرصتی برای مجموعه فراهم کنند .

مدیر سازمان دانش آموزی تصریح کرد: جامعه اسلامی به وجود شما عزیزان افتخار می کند چون در آینده سُکاندار جامعه اسلامی شما فرهیختگان هستید ولی زمانی می توانید موفق باشید که در روابط بین فردی و با دیگران مؤثر عمل کنید و آرامش را همیشه سرلوحه امور خود قرار دهید .

در این نشست هریک از اعضا پس از بحث وتبادل نظر نکته نظرات خودرا در خصوص (کتب درسی وراهکارهای گسترش خلاقیت در دانش آموزان ومهندسی فرهنگی ومقابله با جنگ نرم) اعلام نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار