فرماندار ملاردتاکیدکرد: ضرورت ایجادشور و نشاط اجتماعی در برنامه های اوقات فراغت تابستان 98

ملارد(پانا) - جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان ملارد به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور دیگر اعضا در محل فرمانداری برگزارگردید.

کد مطلب: ۹۱۶۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار ملاردتاکیدکرد: ضرورت ایجادشور و نشاط اجتماعی در برنامه های اوقات فراغت تابستان 98

توکلی کجانی فرماندار شهرستان ملارد در این جلسه در سخنانی با اشاره به اهمیت کنکور برای داوطلبان و خانواده‌های آنها گفت: همه دست اندرکاران و دستگاههای عضو باید تمامی مسائل و حواشی برگزاری کنکور مثل محل برگزاری، سیستم سرمایشی، نظم و انضباط، امنیت ،صندلی های مناسب، ترافیک و استقرار اورژانس را مدنظر قرار داده تا به بهترین شکل برگزار گردد.

اوبا تقدیر از دست اندرکاران برگزاری هفته معلم اظهارداشت: علی رغم برخی بداخلاقی‌ها که در هفته معلم در فضای مجازی در کشور صورت گرفت، نباید با یک اشتباه، جایگاه رفیع معلمان را زیر سوال برد، بلکه رعایت شان وشناخت جایگاه معلم در جامعه به عنوان الگوی اخلاق ضروری است.

توکلی کجانی افزایش مهارت های زندگی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین دانش آموزان را مهم برشمرد و افزود: درکنار برنامه‌های اوقات فراغت که در سطح شهرستان جهت تابستان 98برنامه ریزی شده، باید شور و نشاط اجتماعی افزایش و کاهش آسیب‌های اجتماعی در دستور کار قرار گیرد

شهرستان ملارد، درجریان برگزاری آزمون سراسری سال ۹۸ همزمان با سراسر کشور بیش از پنج هزارداوطلب درهفده حوزه و رشته‌های زبانهای خارجه، ریاضی، تجربی، هنرو انسانی را خواهد داشت.

/خبرنگار:مرتضی صفرنژاد/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار