معاون عمرانی استاندار قزوین : ظرفیت غارها در حوزه گردشگری را نباید نادیده گرفت

قزوین (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: غارها یکی از ظرفیت های مهم گردشگری در استان هستند و باید از پتانسیل آنها برای رونق اقتصادی و اشتغالزایی استفاده کرد.

کد مطلب: ۹۱۶۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
معاون عمرانی استاندار قزوین :  ظرفیت غارها در حوزه گردشگری را نباید نادیده گرفت

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین ،علی فرخزاد در جلسه کارگروه غارشناسی که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: طبق مطالعات و کاوش های باستانی که تاکنون انجام شده ، یافته های فرهنگی از برخی غارها به لحاظ قدمت در کشور بی نظیر هستند و باید با استفاده از این ظرفیت برای ارتقای صنعت گردشگری استان وارد عمل شد.
وی تسریع در امر مطالعات غارشناسی استان را مهم دانست و گفت: باید تلاش کرد تا درجه بندی 11 غار تا پایان امسال به اتمام برسد و درجه بندی غارهای دیگر نیز در دستور کار سال آینده قرار گیرد.
فرخزاد افزود: همچنین برای انجام مطالعات غارشناسی در استان نیز می توان از ظرفیت تشکل های مردم نهاد علاقه مند و متخصص در این زمینه بهره برد.
وی افزود: برای انسجام بیشتر جلسات ضروری است کمیته غارشناسی ذیل این کارگروه تشکیل شود تا اهداف، برنامه ها و گزارش ها با فواصل کمتر مطرح و بررسی شده و با سرعت بیشتری به نتیجه مطلوب در این زمینه دست یابیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار