مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی: کمبود 700 نیرو برای سال تحصیلی آینده

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: به منظور تکمیل نیروی انسانی مدارس در برخی از شهر های استان جذب 700 نیرو و یا اختصاص ساعات حق التدریس الزامی است.

کد مطلب: ۹۱۵۹۵۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی: کمبود 700 نیرو برای سال تحصیلی آینده

محمد علی واقعی صبح امروز در دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اظهار کرد: کمبود فضا و نیروی انسانی دو چالش مهم آموزش و پرورش خراسان جنوبی و یکی از موانع تحقق کامل اهداف سند تحول بنیادین در استان به شمار می رود.

او با اشاره به کمبود 450 کلاس درس در استان، تصریح کرد: در مرکز استان احداث و توسعه فضاهای آموزشی سایت مسکن مهر و شهرک های اقماری ضروری است.

مدیر کل آموزش و پرورش ساماندهی هدفمند نیروی انسانی را زمینه ساز برقراری عدالت آموزشی در استان دانست و ادامه داد: نقل و انتقالات درون استانی از ابتدای اسفند ماه سال گذشته و 12 اردیبهشت ماه سال جاری به اتمام رسیده است. در مجموع یک هزار و 29 نفر از فرهنگیان متقاضی انتقال درون استانی بوده که 320 نفر انتقال و جابجا شده اند.

واقعی اضافه کرد: نقل و انتقالات خارج استان از فروردین ماه سال جاری شروع شده و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بر در اختیار گذاشتن فضاهای بلا استفاده سایر دستگاه های اجرایی به منظور تأمین فضاهای آموزشی مورد نیاز آموزش و پرورش در کوتاه مدت تأکید کرد و افزود: ایجاد قرائت خانه های مرکزی در شهرستان ها و مناطق می تواند میزان قبولی دانش آموزان در آزمون سراسری و ارتقای رتبه علمی استان تأثیر بسزایی داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار