احتمال حضور دایی در تبریز کمتر شد؛ نکونام گزینه جدید هدایت کهکشانی‌های ایران

تهران (پانا) – مدیران تراکتورسازی قصد دارند برای فصل جدید لیگ برتر از حضور جواد نکونام در راس کادر فنی خود استفاده کنند.

کد مطلب: ۹۱۵۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد
احتمال حضور دایی در تبریز کمتر شد؛ نکونام گزینه جدید هدایت کهکشانی‌های ایران

تراکتورسازی تبریز لیگ برتر هجدهم را در حالی آغاز کرد که با خریدهای کهکشانی و گران قیمت خود امیدوار بود سرانجام طلسم قهرمانی در لیگ برتر بشکند. اما با پایان این فصل از رقابت‌های لیگ برتر، این تیم علاوه بر اینکه نتوانست با وجود ستاره‌های ملی‌پوش جام را بالای سر ببرد، بلکه در رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هم ناکام ماند.

ناکامی در کسب سهمیه آسیایی باعث شده تا مدیران این باشگاه فکر ادامه همکاری با جرج لینکز سرمربی بلژیکی را از سرشان بیرون کنند و از هفته‌ها قبل از پایان لیگ برتر تلاش‌هایی برای جذب سرمربی جدید آغاز شده است.

علی دایی اولین گزینه‌ای بود که از تبریز خبر رسید تراکتورسازی سراغ او رفته است و تا مقطعی هم مذاکرات با شهریار فوتبال ایران به خوبی پیش رفته بود اما خبرهای جدید از تبریز حاکی از موضوعی دیگر است.

یک منبع آگاه در تبریز به پانا گفته است که مذاکرات تراکتورسازی با علی دایی به بن بست خورده است و احتمال اینکه این سرمربی باتجربه هدایت تراکتورسازی را قبول کند کم شده است.

با منتقی شدن تقریبی حضور علی دایی در تراکتورسازی، مدیران این تیم سراغ جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران رفته‌اند تا باب مذاکره با او را برای حضور در تبریز باز کنند. اینکه مذاکره رسمی با جواد نکونام شروع شده یا خیر فعلا مشخص نیست اما از آنجا که جواد نکونام گزینه مربیگری در تیم ملی فوتبال ایران است شاید کار محمدرضا زنوزی برای مجاب کردن او کمی سخت شود.

پیش از این و سال گذشته هم در مقطعی خبرهایی مبنی بر حضور نکونام در تبریز برای سرمربیگری تراکتورسازی به گوش می‌رسید اما این موضوع منتفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار