سید جلال حسینی: خیلی‌ها با هم یار و دوست شده بودند تا به پرسپولیس ضربه بزنند

تهران (پانا) - کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس مدعی است برخی افراد با هم دوست و یار شده بود تا به این تیم ضربه زده و مانع از قهرمانی سرخپوشان در لیگ برتر شوند.

کد مطلب: ۹۱۵۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد
سید جلال حسینی: خیلی‌ها با هم یار و دوست شده بودند تا به پرسپولیس ضربه بزنند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با برنامه رادیویی «تهران ورزشی» اظهار داشت: از هواداران به خاطر حمایت‌های‌شان تشکر می‌کنم و قهرمانی پرسپولیس را به آنها تبریک می‌گویم، این کمترین کاری بود که بچه‌ها انجام دادند. خداراشکر می‌کنم با وجود اینکه سال سختی را پشت سر گذاشتیم، ولی در نهایت در کنار هواداران قهرمانی را جشن گرفتیم.

وی درباره فصل سختی که برای سرخپوشان با قهرمانی به پایان رسید، عنوان کرد: به دست آوردن قهرمانی سخت است، ولی نگه داشتن آن سخت‌تر. روزهای اول امسال یکی از سخت‌ترین سال‌های ما بود. بازی‌های آسیایی را داشتیم و تمرکزمان روی آن مسابقات بود. بچه‌ها تلاش کردند و با دست و پنجره بسته کار بزرگی انجام دادیم، ولی متأسفانه در گام آخر کم آوردیم. بعد از لیگ قهرمانان آسیا هم قهرمانی در لیگ برتر بود که خدا را شکر قهرمان شدیم. حرف من این است که وقتی کمیته‌های اخلاق و انضباطی ورود نمی‌کنند هرکسی صحبت می‌کند. اگر قرار است صحبت کنیم ما از همه بیشتر حرف داریم. الان شما ببینید هر کسی در مورد هر مسئله‌ای صحبت می‌کند.

حسینی در پاسخ به این سؤال که چه کسانی صحبت می‌کنند، گفت: همه هستند. مدیران تیم‌های دیگر فکر می‌کنند با حرف‌ها‌ی‌شان می‌توانند اشتباهات‌شان را گردن تیم‌های دیگر بیاندازند. ما پنجره بسته داشتیم و در نیم‌فصل دو سه بازیکن به ما اضافه شد و دیدید که نتوانستند با پرسپولیس هماهنگ شود. ما کار سختی داشتیم که کنار هواداران پشت سر گذاشتیم. در اوج بازی‌های آسیایی و لیگ برتر بحث تیم ملی بود که خیلی‌ها با هم یار و دوست شده بودند تا به پرسپولیس ضربه بزنند. بعد از آن همه دوست بودند که به پرسپولیس ضربه بزنند. بچه‌های ما کار بزرگی انجام دادند و سپاسگزار هواداران هستیم. این قهرمانی کمترین کاری بود که برای آنها انجام دادیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه می‌گویند مقامات ورزشی پشت پرسپولیس هستند، گفت: شما به مسائل نگاه کنید. ضربه‌ای که به پرسپولیس زدند چقدر بیشتر از همه‌ی تیم‌ها بود. ما بازیکنی نتوانستیم جذب کنیم، ولی همه‌ی تیم‌ها هر کاری که خواستند انجام دادند و هر صحبتی که خواستند، کردند. در روزها و ماه‌های آینده می‌بینید که بازیکنان ما هم حرف‌های زیادی دارند، همه چیز را می‌گویند و کوتاه نمی‌آیند.

وی درباره جام حذفی و بازی با سپاهان و اینکه علیرضا بیرانوند گفته است جام حذفی را به پرسپولیس نمی‌دهند، عنوان کرد: علیرضا بیرانوند و همه‌ی بازیکنان پرسپولیس آماده هستند. ما روز دوشنبه مقابل السد بازی سختی داریم. آنها یک تیم کاملی هستند. تمرکز ما روی بازی با السد است و بعد از آن با تمام قوا آماده می‌شویم برای بازی با سپاهان و به مسائل حاشیه‌ای کاری نداریم. هر کاری می‌کنند به ما مربوط نمی‌شود. تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که آماده شویم برای بازی با سپاهان.

حسینی درباره ناراحتی‌ برانکو از پرداخت نشدن مطالباتش در هفته‌های آخر لیگ تصریح کرد: خیلی زیاد این مشکلات ما را اذیت کرد، اما هدف و تمرکز ما روی قهرمانی بود. در نهایت خدا کمک کرد، بچه‌ها هم تلاش کردند و با همت هواداران قهرمان شدیم. برانکو در آن زمان حق داشت، چون حدود هفت هشت ماه بود که دریافتی نداشت و به باشگاه هم گفته بود. البته باشگاه هم از نظر تهیه ارز مشکل داشت و به سختی این مبلغ را فراهم کرد. با این حال خیلی از تیم‌ها خیلی راحت بازیکن خارجی می‌گرفتند و راحت بازیکن و مربی‌شان را جابه‌جا می‌کردند و کسی درباره این موضوعات صحبت نمی‌کرد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: الان هم دریافتی ما در حدود 60 تا 65 درصد از مبلغ قراردادمان است. آقای عرب و هیئت مدیره هم تلاش می‌کنند و نمی‌دانم این مشکلات حل می‌شود یا نه. نمی‌توانیم در حال حاضر به این مسائل ورود کنیم و تمرکزمان را از دست بدهیم، ولی امیدواریم مدیریت باشگاه و هیئت مدیره بتوانند کارشان را به درستی انجام دهند و جوابگوی مسائل باشند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که «پرسپولیس و استقلال خصوصی‌سازی می‌شوند؟»، تصریح کرد: نه، من فکر می‌کنم این امکان وجود نداشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار