دیدار معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی با هیات رئیسه پارلمان معلمان

مشهد (پانا)- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی به همراه مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان در امور جوانان و همچنین برخی از روسای ادارات این اداره کل با هیات رئیسه پارلمان معلمان استان دیدار و در مورد مسائل گوناگون بحث و تبادل نظر نمودند.

کد مطلب: ۹۱۵۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد
دیدار معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی با هیات رئیسه پارلمان معلمان

علی ابری اول معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش خراسان رضوی در حاشیه این جلسه از حضور هیئت رئیسه پارلمان معلمان استان که نماینده معلمان استان خراسان رضوی هستند ابراز خرسندی نمود و تاکید کرد که دغدغه فرهنگیان در استان را به جد پیگیر خواهد شد.

در ادامه جلسه حامد آرون مشاور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در امور جوانان گفت: نقش بی بدیل پارلمان معلمان در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌های آموزش و پرورش بر هیچ کس پوشیده نیست.

در ادامه اکبری رئیس پارلمان معلمان استان به بیان نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود پرداخت و در ادامه سایر اعضاء نیز سوالات خود را مطرح نمودند.

در پایان جلسه معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی به همراه رئیس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد و همچنین رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش استان به پاسخگویی به سوالات پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار