برگزاری کارگاه آموزشی ، تخصصی تبیین گام دوم انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - به همت حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر، کارگاه آموزشی –، تخصصی «تبیین گام دوم انقلاب اسلامی» با حضورمسئول موسسه شناخت رهبری و پژوهشگر دفتر حفظ و نشرآثار مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۵۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه آموزشی ، تخصصی تبیین گام دوم انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی اسلامشهر

در این کارگاه یک روزه حجت الاسلام علی خاک رنگین مسئول موسسه شناخت رهبری و پژوهشگر دفتر حفظ و نشرآثار مقام معظم رهبری، حاضرین را با اصول اساسی در تبیین گام دوم انقلاب اسلامی آشنا و به سوالات آنان پاسخ گفت.

اودر بخش اول این نشست به گام اول انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در چهل ساله اول تاریخ انقلاب در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی، نظامی، توسعه و شهرسازی، آموزش و ... اشاره کرد.

او با بیان اهمیت و نقش انقلاب و انقلابی در دستیابی به این دستاوردها گفت: انقلابی کسی است که دل در گرو ارزشهای ایران اسلامی داشته و با شعار انقلاب ما می توانیم توانست علیرغم هجمه‌ها، فشار‌ها، ترورها، محدودیت‌ها، تحریم‌ها و جنگ نظامی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، با توکل بر خدا از آن عبور کند.

حجت الاسلام خاک رنگین در بخش دوم سخنانش با اشاره به چالش‌های اخیر، بزرگترین چالش کشور را چالشی ذهنی دانست و با طرح بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در گام دوم انقلاب، به تشریح و تحلیل اندیشه ایشان در راستای چشم انداز تشکیل تمدن سازی اسلامی در جهان و اهداف متعالی انقلاب اسلامی پرداخت.

او بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی، پیروزی‌های بیشمار در برابر دشمنان، فروپاشی و احتضار دشمن، ظرفیت‌های کشور، نصرت الهی، هویت ایرانی،اسلامی و آرمان ظهور را از جمله راهکارهای تقویت امید در خود و جامعه برشمرد.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار