رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش خراسان رضوی:

بیش از 307 هزار دانش آموز استان در امتحانات نهایی و هماهنگ خردادماه شرکت خواهند کرد

مشهد (پانا) - جلسه ستاد امتحانات خردادماه 1398 در محل دفتر معاون هماهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی با حضور کلیه اعضاء تشکیل شد.

کد مطلب: ۹۱۵۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 307 هزار دانش آموز استان در امتحانات نهایی و هماهنگ خردادماه شرکت خواهند کرد

حسین فاطمی نژاد رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش استان در خصوص تاریخ برگزاری امتحانات گفت: شروع امتحانات نهائی متوسطه نظری از روز 31 اردیبهشت ماه تا 25 خردادماه، شروع امتحانات نهائی فنی و حرفه ای از تاریخ 31 اردیبهشت تا 12 خرداد، شروع امتحانات نهائی پیش دانشگاهی از 31 اردیبهشت تا 11 خرداد، شروع امتحانات کاردانش از 31 اردیبهشت تا 28 خرداد ، شروع امتحانات هماهنگ استانی پایه نهم متوسطه اول از 31 اردیبهشت تا 23 خرداد و شروع امتحانات هماهنگ منطقه ای پایه ششم ابتدایی از ابتدای خردادماه تا تاریخ 13 خرداد انجام خواهد شد.

وی افزود: شروع امتحانات پایه های داخلی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه استان نیز همزمان با امتحانات نهایی و هماهنگ خواهد بود.

فاطمی نژاد تصریح کرد: تعداد دانش آموزان شرکت کننده در امتحانات نهایی و هماهنگ خردادماه 98 در استان خراسان رضوی، قریب به 307 هزار و 549 نفر می باشد.

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه آموزش و پرورش استان توانسته است با کسب امتیاز حداکثری در ارزیابی های انجام شده توسط وزارت آموزش و پرورش رتبه برتر را در این حوزه از آن خود نماید اظهار کرد: کل حوزه های اجرای آزمون در پایه های دوازدهم، سوم نظری، پیش دانشگاهی و فنی و حرفه ای در استان خراسان رضوی 272 پایگاه می باشد و در 15 حوزه نیز تصحیح اوراق انجام خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار