مدیر مرکز کنترل سفرهای برون استانی دانش‌آموزی: سرپرست اردو موظف است اردو را تا ساعت 23 به مقصد برساند

تهران (پانا) - مدیر مرکز کنترل سفرهای برون استانی سازمان دانش‌آموزی تأکید کرد سرپرست اردو موظف است اردو را تا ساعت 23 به مقصد برساند.

کد مطلب: ۹۱۵۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیر مرکز کنترل سفرهای برون استانی دانش‌آموزی: سرپرست اردو موظف است اردو را تا ساعت 23 به مقصد برساند

احمد احمدنژاد مسئولیت مرکز کنترل اردویی را صرفاً در حوزه صدور مجوز حرکت اتوبوس‌ها دانست و به خبرنگار پانا گفت: «تمام مسئولیت‌ها و فرآیند برگزاری یک اردو در اختیار استان است اما قواعدی باید در این حوزه از سوی مربی و سرپرست اردو رعایت شود.»

او تأکید کرد سرپرست اردو موظف است اردو را تا ساعت 23 به مقصد برساند و اگر توانست این موضوع را انجام دهد طی مسیر حرکت می‌کند و اگر نتوانست حتماً باید در یک‌جا اسکان داشته باشد.

احمدنژاد افزود: «اکثر تصادفات اردویی در شب اتفاق می‌افتد که اکنون بحث‌های پیگیری و تماس را با سرپرستان اردو داریم تا شب حرکتی نداشته باشند.»

مدیر مرکز کنترل سفرهای برون استانی دانش‌آموزی همچنین گفت: «نرم‌افزار سپهتن از سوی پلیس راهور در اختیار آموزش‌وپرورش گذاشته‌شده است. خودروهایی که به ردیاب مجهز هستند ردیابی می‌شوند و سرعت و ساعت مقرر حرکت آن مشخص می‌شود.»

او در پایان افزود: «بیشترین تخلف اردویی را استان همدان دارد در کنار آن نیز استان اصفهان با بیشترین اردو تخلفی نزدیک صفر دارد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار