زمان پیش ثبت نام مدارس شاهد استان بوشهرسال تحصیلی 99 -98 اعلام شد

بوشهر(پانا)_رئیس اداره‌ی امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان بوشهر از زمان پیش ثبت نام مدارس شاهد در پایه های مختلف تحصیلی خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۵۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
زمان پیش ثبت نام مدارس شاهد استان بوشهرسال تحصیلی 99 -98 اعلام شد

مجید عابدی رئیس اداره‌ی امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت : از ابتدای خرداد ماه پیش ثبت نام ورودی مدارس شاهد با توجه به مقطع تحصیلی طی زمان‌های معین و پیش ثبت نام دانش آموزان میان پایه از اول مردادماه آغاز خواهد شد.

رئیس اداره‌ی امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: متقاضیان می توانند از طریق سامانه سجا saja.medu.ir ( سامانه جامع ثبت نام مدارس شاهد ) نسبت به پیش ثبت نام خود اقدام نمایند.

مجید عابدی بیان داشت: پس از پایان ثبت نام مدارس شاهد این مدارس به مدت یک هفته به متقاضیانی که در خوداظهاری خود در پیش ثبت نام امتیاز لازم را کسب کرده اند برای ارائه مدارک اطلاع رسانی خواهند کرد.

رئیس اداره‌ی امور شاهد و ایثارگران تاکید کرد: خانواده‌های عزیز به ویژه خانوادهای ایثارگران در زمان معین و به موقع نسبت به ثبت نام اقدام نموده و تاکید می شود متقاضیان در زمان پیش ثبت نام از صحت درج شماره تماس و اطلاعات اولیه خود اطمینان حاصل نمایند.

مجید عابدی زمان پیش ثبت نام در مدارس شاهد را به صورت زیر اعلام کرد:

پایه اول ابتدایی: از یکم خردادماه تا ۱۷ خردادماه

دوره اول متوسطه ( هفتم ) : از یکم تیر ماه تا ۱۴ تیرماه

دوره دوم متوسطه ( دهم ) : از ۵ تیر تا ۲۱ تیر

زمان ثبت نام میان پایه : از یکم مرداد ماه تا دهم مرداد ماه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار