مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

دانش آموزان آموزه های قرآن و عترت را الگوی خود قرار دهند

ارومیه (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش استان خطاب به دانش آموزان شرکت کننده در محفل انس با قرآن گفت: اگر قرآن و عترت را بعنوان الگو انتخاب کنیم، تهدیدهای دشمنان هیچ تاثیری نخواهد داشت.

کد مطلب: ۹۱۵۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان آموزه های قرآن و عترت را الگوی خود قرار دهند

محفل انس با قرآن با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان، معاون پرورشی و فرهنگی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه و دانش آموزان مدارس در محل حسینیه اعظم علی بن موسی الرضا(ع) ارومیه برگزار شد.

ابراهیم محمدی، مدیر کل آموزش و پرورش استان در این مراسم معنوی اظهار داشت: بهترین الگو برای دانش اموزان قرآن کریم است که همانندی برای آن وجود ندارد چراکه جامعیت دارد.

وی افزود: قرآن کریم کتابی است مبتنی بر اندیشه و عمل که می توان در آن تدبر کرد و اندیشید و رفتارهای عملی از آن برداشت کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: اگر مفاهیم اولیه قرآن یاد گرفته شود‌، آیات آن شفاف و دارای مفهومی ساده است.

محمدی ادامه د اد: در همه زمان قرائت قران مفید است اما در ماه رمضان به دلیل آمادگی معنوی، آمادگی برای خواندن این کتاب مقدس بیشتر است.

این مقام مسئول اذعان کرد: یکی از خطرات جامعه کنونی، تهدیدهایی است از طرف دشمن در قالب فضای مجازی جوانان و نوجوانان را هدف گرفته است.

وی افزود: دشمن چون از نشر اسلام در دنیا ترس دارد از هیچ کوشش مغرضانه ای دریغ نکرده است و نمونه بارز آن وجود ۴۱هزار شهید فقط از خانواده های فرهنگی و دانش آموزان است .

مدیر کل آموزش و پرورش استان بیان کرد: دشمنان با ابزار فضای مجازی، ایجاد الگوهای بد، رویکرد غلط تربیتی، تخریب دین اسلام بنام دین را دنبال می کند.

محمدی اضافه کرد: اگر بخواهیم در برابر تهدیدهای دشمن سرافرازانه ایستادگی کنیم باید از کتاب آسمانی قرآن درس زندگی بیاموزیم تا زندگی توام با آرامش و آسایش و ایرانی سرافراز داشته باشیم.

وی با تاکید بر اهمیت اقامه نماز در مدارس خاطر نشان کرد: اگر قرآن و عترت را بعنوان الگو انتخاب کنیم تهدیدهای دشمنان هیچ تاثیری نخواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار