فوت یک دانش آموز اسفراینی به علت سقوط از خودروی سرویس مدرسه

اسفراین( پانا) - مدیریت آموزش وپرورش اسفراین از سقوط یک دانش آموز از خودروی سرویس مدرسه خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۵۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد
فوت یک دانش آموز اسفراینی به علت سقوط از خودروی سرویس مدرسه

به گزارش مدیریت آموزش وپرورش شهرستان اسفراین پس از بازگشت دانش آموزان از سالن ورزشی به مدرسه قلی زاده در ساعت 12 ظهر روز سه شنبه 24 اردیبهشت ماه در نزدیکی درب آموزشگاه یکی از دانش آموزان از داخل مینی بوس به زمین اصابت کرده واز ناحیه سر دچار آسیب شده که پس از انتقال به اورژانس بیمارستان متاسفانه جان خود را از دست داد.

لذا این اداره کل با ابراز همدری عمیق وعرض تسلیت به خانواده عزدار ایشان وجامعه فرهنگیان استان ضمن تائید خبرناگوار فوق ، ابعاد موضوع را از طریق مراجع ذیربط وکارشناسان محترم نیروی انتظامی ،پلیس راهور ،پزشکی قانونی ومدیریت آموزش پرورش شهرستان به صورت دقیق وکارشناسی دنبال و بررسی می‌کند و در صورت احراز قصور اشخاص ، خاطیان به مراجع قانونی وقضایی معرفی خواهند شد .

لازم به ذکر است اداره کل آموزش وپرورش استان در خصوص حفظ جان دانش آموزان به عنوان اولین اولویت تصمیمات لازم را در حال و آینده جهت جلوگیری از تکرار چنین حوادث تلخ و ناگواری اتخاذ خواهد کرد، تا شاهد تکرار این‌گونه اتفاقات جبران ناپذیر نباشیم .

در خاتمه ضمن تسلیت مجدد وابراز همدری با خانواده داغدیده ، ابعاد حادثه فوق با جدیت از طریق ادارات ستادی ذیربط آموزش وپرورش استان بررسی ، پیگیری واقدامات صورت گرفته در آینده به اظلاع عموم ورسانه ها ی محترم می رساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار