استاندار آذربایجان شرقی: هیچ کس حق ندارد شکر 4200 تومان را به قیمت 10 هزارتومان بفروشد

تبریز (پانا) - استاندار آذربایجان شرقی با انتقاد از برخی افراد سودجو که ثبات قیمت‌ها را در بازار به هم می‌زنند، گفت: این افراد در مسیر اهداف دشمنان مبنی بر ایجاد نارضایتی عمومی در جامعه حرکت می‌کنند؛ و گرنه دلیلی ندارد که شکر عرضه شده با قیمت 4200 تومان را به قیمت 10 هزارتومان به مصرف‌کننده بفروشند.

کد مطلب: ۹۱۵۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
استاندار آذربایجان شرقی:  هیچ کس حق ندارد شکر 4200 تومان را به قیمت 10 هزارتومان بفروشد

محمدرضا پورمحمدی در سومین جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز استان، با اشاره به تعامل و هماهنگی مناسب دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در زمینه مبارزه با قاچاق در استان، گفت: مبارزه و برخورد با احتکار، گران‌فروشی و قاچاق در استان باید با جدیت بیشتری ادامه داشته و برای مردم، ملموس‌تر و محسوس‌تر باشد.

وی با بیان اینکه برگزاری جلسات باید به تصمیمات و نتایج مناسب کاربردی منجر شود، ابراز کرد: برخورد با قاچاق، یکی از اولویت‌های اساسی ماست و انتظار دارم تمامی دستگاه‌های دخیل در این امر، همکاری مستمری با سازمان تعزیرات حکومتی داشته و متخلفان از قوانین و مقررات به دستگاه قضایی معرفی شوند.

پورمحمدی با انتقاد از برخی افراد سودجو که ثبات قیمت‌ها را در بازار به هم می‌زنند، عنوان کرد: این افراد در مسیر اهداف دشمنان مبنی بر ایجاد نارضایتی عمومی در جامعه حرکت می‌کنند؛ و گرنه دلیلی ندارد که شکر عرضه شده با قیمت 4200 تومان را به قیمت 10 هزار تومان به مصرف‌کننده بفروشند.

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هیچ شخصی حق خارج کردن گندم از استان را ندارد و ضابطان قضایی در صورت مشاهده چنین موردی، هماهنگی‌های لازم را با دستگاه قضا انجام و محموله‌های گندم را به سیلوهای استان انتقال دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار