برگزاری جشن گلریزان خیرین سلامت در پاکدشت

پاکدشت(پانا) - همزمان با ایام ماه ضیافت الهی جشن گلریزان با هدف کمک به بیماران خاص به همت موسسه خیریه حمایت از بیماران خاص در شهرستان پاکدشت برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۴۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  جشن گلریزان خیرین سلامت در پاکدشت

علی کاظمی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت از برپایی پایگاه‌های انتقال خون در شهرستان خبر داد و افزود: ماه رمضان فرصتی مناسب برای کمک به هم نوع می باشد که درماه میهمانی خدا با کمک و یاری همکاران افتخاری پرتلاش خود تعدادی بسته مواد غذایی و بهداشتی در بین خانواده های نیازمند تحت حمایت توزیع شد.

او افزود:مراکز انتقال خون استان هر ساله در ماه رمضان نسبت به سایر ماه‌های سال به دلیل روزه گرفتن مردم با کاهش اهدای خون مواجه است.

کاظمی از مردم روزه دار درخواست کرد که همانند ماه‌های قبل سازمان انتقال خون را فراموش نکنند و بصورت مستمر و تدریجی در ایام ماه رمضان به مراکز انتقال خون مراجعه و این سازمان را برای ارائه خدمات رسانی به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها یاری کنند تا بتوانیم پلاکت، پلاسما و فرآورده های خونی را به نیازمندان برسانیم. همه مراکز انتقال خون در شهرستان‌ پذیرای افرادی است که با اهدای خون خود زندگی را به دیگران هدیه می‌بخشند.

در ادامه زهرا رمضانی مدیرعامل موسسه خیریه یاسِ شهرستان پاکدشت گفت: در جشن ضیافت الهی در مجموع بیش از 61 میلیون تومان کمک نقدی، وعده داده شده و یا به صورت فروش آثار هنری جمع آوری شد.

او گفت: بر سر خوان عشق به شکرانه سلامتی، ما از سال 1380 فعالیت خود را در شهرستان پاکدشت آغاز کردیم و هم اکنون 504 بیمار خاص نیازمند را تحت پوشش قرار داده ایم و تامین هزینه های درمان، دارو، مواد غذایی و لوازم التحریر بخشی از کمک های خیرین عزیز به بیماران خاصِ تحت پوشش این موسسه است.

رمضانی تصریح کرد: سال گذشته بیش از 800 میلیون تومان کمک نقدی توسط این موسسه و با همت خیرین به دست بیماران نیازمند رسید و امیدواریم امسال شاهد کمک های بیشتر مردم عزیز باشیم.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار