مرحله استانی مسابقات المپیاد آماده تیرماه امسال برگزار می شود

ارومیه (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گفت: مرحله استانی مسابقات المپیاد آماده تیرماه دوم تا پنجم تیر ماه امسال برگزار می شود.

کد مطلب: ۹۱۴۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
مرحله استانی مسابقات المپیاد آماده تیرماه امسال برگزار می شود

جلسه هماهنگی طرح دادرس و مسابقات المپیاد آماده با حضور مسئولان آموزش و پرورش و هلال احمر استان صبح امروز در محل معاونت تربیت بدنی اداره کل برگزار شد.

ولی حسینی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان در این جلسه اظهار داشت: طرح دادرس یا «دانش آموز آماده در روز های سخت» با همکاری آموزش و پرورش استان و سازمان جوانان جمعیت هلال احمر اجرا می شود.

حسینی خاطر نشان کرد: استان آذربایجان غربی دارای 17 شهرستان بوده که دانش آموزان مجری طرح دادرس در استان پس از یاد گیری مهارت های هشت گانه امدادی با حضور در مسابقات آماده، مهارتهای خود را به نمایش می گذارند.

وی در خصوص برگزاری هفتمین دوره مسابقات المپیاد آماده در مرحله استانی گفت: تعداد 270 تیم در بخش دختران و پسران طرح دادرس در سطح استان فعال است که از این تعداد 2 تیم از هر شهرستان در بخش دختران و پسران، جمعا 34 تیم برتر به مرحله استانی راه یافته اند.

وی افزود: تعداد 20 نفر داور، 25نفر عوامل اجرایی و 289نفر دانش آموز، جمعا تعداد 334نفر در طی اجرای این مسابقات اسکان داده خواهند شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گفت: زمان برگزاری هفتمین دوره مسابقات المپیاد آماده در سطح استان، دوم تا پنجم تیر ماه امسال و به مدت 4 روز خواهد بود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: هدف از اجرای این مسابقات ترویج و توسعه ظرفیت های امدادی و خود امدادی، افزایش سطح ایمنی مدارس و دانش آموزان، ساماندهی تیم های امدادی در مدارس به هنگام رویارویی با حوادث و کاهش خطر پذیری دانش آموزان هنگام بروز حادثه می باشد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار