توسط دانش آموزان و فرهنگیان استان آذربایجان غربی صورت گرفت:

جمع آوری ده میلیارد ریال کمک های نقدی و غیرنقدی برای مناطق سیل زده

ارومیه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی از جمع آوری ده میلیارد ریال کمک های نقدی و غیرنقدی دانش آموزان و فرهنگیان استان برای مناطق سیل زده خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۴۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد
جمع آوری ده میلیارد ریال کمک های نقدی و غیرنقدی برای مناطق سیل زده

ابراهیم محمدی اظهار داشت: هر چند وقوع سیل باعث بروز مشکلاتی برای مردم بعضی از استان‌های کشورمان شد و در آغاز سال، زندگی آنها را تحت تأثیر قرار داد، اما سیل همدردی و همراهی اقشار مختلف مردم میهن‎مان، از جمله دانش آموزان عزیز و اولیای محترم آنان و همچنین فرهنگیان ارجمند، باعث تسلی خاطر سیل زدگان و کاهش آلام آنها شد.

وی با اذعان به اینکه در اثر این سیل ویرانگر، بخشی از زیرساخت‎ها و مراکز عمومی از جمله مدارس و نیز منازل و دارایی های خانواده های فرهنگیان زحمتکش، تخریب شده و آسیب‏های مالی و روحی قابل توجهی به این عزیزان وارد ساخت؛ گفت: دانش‌آموزان و فرهنگیان آذربایجان غربی با شرکت پرشور و حماسی خود«شکوه همدلی و همراهی» را به نمایش گذاشتند و در برنامه‏ ای شکوهمند و منسجم که به گستردگی سراسر مدارس استان بود، تحت عنوان «سیل مهربانی همکلاسی ها»، هم زمان با سراسر کشور، علاوه بر همدردی با هم وطنان سیل زده، با جمع آوری 10 میلیارد ریال کمک های نقدی و غیرنقدی به یاری این عزیزان شتافتند.

محمدی ادامه داد: شش میلیارد ریال از این کمکها به صورت نقدی و سه میلیارد ریال نیز به صورت غیرنقدی جمع آوری شد که اقلام و کمکهای جنسی جمع آوری شده برای سیل زدگان عمدتاً آب معدنی، مواد غذایی بسته بندی شده و کنسروی، برنج، مواد بهداشتی، گرمایشی، پتو و پوشاک و نظایر اینها بود.

این مقام مسئول بیان کرد: در این جلوه‎ی نوع دوستی و اهتمام به حس مسئولیت‎پذیری و مشارکت‏جویی، سومین محموله از کمک های اهدایی دانش آموزان و فرهنگیان استان به ارزش سه میلیارد ریال روز پنجشنبه 12 اردیبهشت به مناطق سیل زده استان خوزستان ارسال شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان افزود: پیش از این نیز، دو محموله از کمک های اهدایی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در قالب چهار هزار بسته لوازم تحریر به ارزش یک میلیارد ریال به مناطق سیل زده استان های گلستان و لرستان ارسال شده بود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با بازسازی هر چه سریعتر مناطق سیل زده آرامش به این مناطق باز گردد و مشکلات هموطنان عزیز، علی الخصوص دانش آموزان گرامی، اولیا ارجمند و فرهنگیان محترم حل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار