رئیس پلیس پیشگیری ناجا

طرح تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در ارتقای امنیت و آرامش تاثیرگذار است

تهران (پانا) - رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به اینکه راهبردهای ماموریتی پلیس باید در راستای فرامین مقام معظم رهبری است، گفت طرح تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در ارتقای امنیت و آرامش و توان ارائه خدمات انتظامی تاثیرگذار است.

کد مطلب: ۹۱۴۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد
طرح تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در ارتقای امنیت و آرامش تاثیرگذار است

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار محمد شرفی با اشاره به افزایش ماموریت‌های سالانه پلیس پیشگیری و انتظارات روزمره مسئولان و مردم از عملکرد نیروهای نظامی و انتظامی در برآورده کردن انتظارات و ارائه خدمات مطلوب اظهار کرد: مقام معظم رهبری بر توجه ویژه به کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها تاکید دارند و واحدهای انتظامی را به عنوان سرانگشتان ناجا و همچنین ارتقای منزلت و معیشت کارکنان در این حوزه می‌دانند علاوه بر اینکه ایشان یکی از اولویت‌های پلیس پیشگیری در سال جاری را افزایش سطح آگاهی و مهارتی کارکنان و تجهیز کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها با عنوان طرح تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها عنوان کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه راهبردهای ماموریتی پلیس باید در راستای فرامین مقام معظم رهبری باشد، افزود: کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها بیشترین سطح ارتباطی را در بدنه ناجا با اقشار مختلف جامعه دارند، پلیس پیشگیری می‌کوشد با تلاش و مجاهدت و به کارگیری فناوری‌های نوین در راستای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مردم از هیچ کوششی دریغ نکند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا یادآور شد: افزایش اقتدار و منزلت پلیس در گرو مشارکت تمامی هم‌میهنان در اجرای برنامه‌‌های امنیت محور و نظام‌مند است و انجام صحیح ماموریت‌های این بخش با معاونت شهروندان امکان‌پذیر است و پلیس همواره در تلاش است بیشترین خدمات را با بازدهی بالا در کمترین زمان ممکن و با پایین‌ترین هزینه در اختیار شهروندان قرار دهد.

وی ادامه داد: همچنین ایجاد فضای امن در جامعه و افزایش احساس امنیت و آرامش اقدامی است که بیشتر از آنکه با قوه قهریه پلیس ممکن باشد با مشارکت مسئولانه شهروندان میسر است. یکی از ابزارهای اصلی پلیس در پیشگیری از وقوع جرایم و جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی استفاده از توصیه‌هایی است که برخی شهروندان مسئولانه و به جهت همکاری در اختیار پلیس قرار می‌دهند و پلیس هم با بهره‌مندی از این داده‌ها و به کارگیری آن در ماموریت‌های خود عملکردی مطلوب به دست می‌آورد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با توجه به برقراری نظم و آرامش مطلوب در مراکز عمومی، بهره‌مندی پلیس از تجهیزات و فناوری‌های نوین اجتناب‌ناپذیر بوده و اولویت مهم پلیس پیشگیری هم استفاده از این تجهیزات و فناوری‌ها در راستای کاهش خطاهای انتظامی و هزینه‌های مادی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار