از ظرفیت سازمان های مردم نهاد استفاده شود

بوشهر(پانا)_ فرماندارشهرستان بوشهرگفت : دستگاه های اداری و اجرایی می توانند به سازمان های مردم نهاد در این زمینه کمک کنند و اگر این هم افزایی اتفاق بیافتد و از ظرفیت سازمان های مردم نهاد استفاده گردد از بیشتر مشکلات موجود در حوزه سلامت روانی و جسمانی پیشگیری می شود .

کد مطلب: ۹۱۴۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد
از ظرفیت سازمان های مردم نهاد استفاده شود

نشست عباس جمشیدی فرماندار شهرستان بوشهر با نمایندگان سازمان های مردم نهاد شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری بوشهر برگزار شد . وی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضران بیان داشت : برنامه هایی تحت عنوان ستاد باز آفرینی محلات هدف ، در برخی محلات در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و سلامت جسم و روان با هدف فرهنگ سازی مورد نیاز است و باید از تمام ابزاری که در دسترسی داریم استفاده کرد .

جمشیدی افزود : سمن ها بخشی از این موضوع هستند و دستگاه های اداری و اجرایی باید به سمن ها در این زمینه کمک کنند و اگر این هم افزایی اتفاق بیافتد و از ظرفیت سازمان های مردم نهاد استفاده شود می توان از بیشتر مشکلات موجود در حوزه سلامت روانی و جسمانی پیشگیری نمود .

در ادامه اسماعیل روحانی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بوشهر اظهار داشت : سلامت ابعاد مختلفی دارد که باید باور داشت به چه طریق هایی می توان آن را حفظ کرد که این مهم نشانگر نوع کیفیت زندگی است .

روحانی افزود : بایستی جهت کاهش آسیب ها اقدام نماییم که با روحیه همگرایی و وحدت رویه در عمل می توان به نتیجه مطلوب دست یابیم .

حیدر عزیز نژاد رییس دبیر خانه کار گروه سلامت و امنیت غذایی استان بوشهر در خصوص شاخص های سلامت فردی و اجتماعی ، عوامل موثر در سلامت فردی و اجتماعی و مولفه های اجتماعی موثر بر سلامت مطالبی بیان نمود .

عزیز نژاد تصریح کرد : فرد سالم دارای سلامت جسمی روانی ، اجتماعی و معنوی است . داشتن سبک تغذیه ، عادات غذایی ، تحرک بدنی و ورزشی ، ارتباط اجتماعی ، نشاط و تفریح ، خواب و استراحت و نحوه تعامل با مشکلات و استرس موجب افزایش سلامت فرد می شود البته سازمان های مردم نهاد می توانند زندگی سالم را در بین مردم گسترش دهند .

خبرنگار : زهرا عرفان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار