معاونین آموزش متوسطه و سوادآموزی آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اعضای سازمان دانش آموزی دیدار کردند

ارومیه(پانا)- معاونین آموزش متوسطه و سوادآموزی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی با رییس و اعضای این سازمان دیدار و گفت و گو کردند.

کد مطلب: ۹۱۴۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
معاونین آموزش متوسطه و سوادآموزی آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اعضای سازمان دانش آموزی دیدار کردند

معاون آموزش متوسطه مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در این دیدار به نقش سازمان دانش آموزی در پویایی فعالیت های دانش آموزی اشاره کرد و گفت: دانش آموزان طی سال تحصیلی دچار انباشت مطالب علمی هستند و نیاز به فعالیت های گروهی و اردویی بسیار محسوس است.

منافی ادامه داد: سازمان دانش آموزی با یک برنامه ریزی مدون فعالیت های اردویی و اجتماعی دانش آموزان را هدفمند می سازد و با فعالیت های خود نشاط را به جمع های دانش آموزی تزریق می کند.

علی اکبر صمیمی معاون سوادآموزی مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز فعالیت های سازمان دانش اموزی در موضوع تربیت اجتماعی را متناسب با نیاز دانش اموزان دانست و خاطر نشان ساخت: اگر نیاز به تحصیل و کسب علم و مطالب آموزشی نیاز های یک دانش آموز است، شرکت در فعالیت های گروهی و اردویی و تربیت اجتماعی نیز لازمه حضور یک انسان در جامعه به حساب می آید و سازمان دانش آموزی این نقش را به خوبی در نظان تعلیم و تربیت ایفا می کند.

حسین عباس زاده رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی نیز از نگاه و توجه ویژه مدیر کل و معاونین مدیرکل به مجموعه سازمان دانش آموزی تقدیر به عمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار