حسینی میلانی: تأخیر در زمان انتخابات شورایاری‌ها به صلاح نیست

تهران (پانا) - نایب رئیس ستاد شورایاری‌ها تأخیر در زمان انتخابات شورایاری‌ها را به صلاح ندانست و خاطرنشان کرد باید انتخابات شورایاری‌ها در زمان‌بندی مقرر و با آرامش کافی برگزار شود.

کد مطلب: ۹۱۴۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد
حسینی میلانی:  تأخیر در زمان انتخابات شورایاری‌ها به صلاح نیست

سید آرش حسینی میلانی صبح امروز در جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران در دفاع از طرح دو فوریتی اصلاح آئین‌نامه اجرایی انتخابات شورایاری‌ها گفت: فعالیت‌های مختلفی در ۱۸ ماه گذشته در سطح ستاد شورایاری‌ها انجام شده است که از جمله آنها اصلاح برخی رویه‌ها و فعالیت‌هاست.

وی با بیان اینکه در این مدت تلاش شده تخصص‌گرایی و توجه به مسائل محلات افزایش یافته و تلاش شده تعامل شورایاری‌ها با مدیریت شهری در ریل و مسیر اصلی خود بازگردد، اظهار داشت: در خصوص سرای محلات، ستاد شورایاری‌ها پیشنهاداتی را ارائه کرده و ستاد مدیریت محلات نیز تاکنون دو گزارش به ستاد شورایاری ارائه داده‌اند.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه ستاد شورایاری‌ها برای اصلاح اساسنامه و آئین‌نامه اجرایی انتخابات، ۱۶ جلسه برگزار کرده است، تصریح کرد: ستاد شورایاری‌ها پیشنهاد خود را برای اصلاح اساسنامه در اسفند ماه به هیأت رئیسه و کمیسیون فرهنگی - اجتماعی ارائه کرد و با توجه به محدودیتی که در زمان برگزاری انتخابات - به خاطر پایان دوره چهارم شورایاری‌ها در تیر ماه و انتخابات مجلس شورای اسلامی در انتهای سال - وجود دارد، امیدوارم آئین‌نامه اجرایی انتخابات و اصلاحات اساسنامه با نظر مساعد شورا نهایی شود.

حسینی میلانی تأخیر در زمان انتخابات شورایاری‌ها را به صلاح ندانست و خاطرنشان کرد: باید انتخابات شورایاری‌ها در زمان‌بندی مقرر و با آرامش کافی برگزار شود.

دو فوریت این طرح در پایان با ۱۴ رأی موافق به تصویب رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار