اجلاس کشورهای عضو اکو با محوریت گردشگری به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل (پانا) - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل گفت: با توجه به این که اجلاس اکو یکی از ظرفیت‌های بزرگ در حوزه گردشگری سلامت محسوب می‌شود بنابراین باید اطلاع‌رسانی برگزاری این رویداد نیز به طور ویژه باشد.

کد مطلب: ۹۱۴۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
اجلاس کشورهای عضو اکو با محوریت گردشگری به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود

نادر فلاحی در جلسه هماهنگی با اعضای اتاق بازرگانی اردبیل اظهار داشت: با توجه به این که اجلاس اکو یکی از ظرفیت‌های بزرگ در حوزه گردشگری سلامت محسوب می‌شود بنابراین باید اطلاع‌رسانی برگزاری این رویداد نیز به طور ویژه باشد .

او با اشاره به این که این اجلاس یک فرصت ارزشمند برای توسعه رویدادهای گردشگری استان است بیان کرد: باید درراستای جذب سرمایه‌گذار و برنامه‌ریزی در این زمینه از ظرفیت مردمی نیز به شکل مناسب و قانونمند استفاده شود تا بتوانیم از این قابلیت‌ها برای توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در استان بهره‌گیری کنیم .

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: اردبیل ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه گردشگری سلامت و گردشگری تندرستی دارد که به همین منظور نیاز است زیرساخت‌ها و بسترهای لازم در این زمینه تامین شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در امر توسعه گردشگری سلامت و گرفتن خروجی‌های مناسب در این زمینه دست یابیم .

فلاحی تصریح کرد: این کشورها که در اردبیل حضور خواهند یافت ظرفیت ویژه‌ای برای استفاده از قابلیت‌های گردشگری سلامت است که باید با اهتمام ویژه دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مربوطه در این زمینه گام برداشته و با کمک بخش خصوصی و دولتی نتایج مطلوبی را در این زمینه به دست آوریم .

او بیان کرد: توسعه بازار گردشگری سلامت یک فرصت بسیار ارزشمند همزمان با برگزاری این رویداد بسیار مهم گردشگری خواهد بود که امیدواریم بتوانیم با معرفی ظرفیت‌های مهم گردشگری استان در تمامی این زمینه‌ها مثمرثمر واقع شده و در بخش اقتصادی و اشتغال‌زایی منطقه با محوریت گردشگری گام‌های اساسی و هدفمند برداریم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار