برگزاری جشن شکرگزاری قرآن پایه سوم در مدارس ابتدایی استان لرستان

خرم آباد(پانا) - جشن شکر گزاری قرآن با شرکت دانش آموز پایه سوم ابتدایی در لرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۴۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن شکرگزاری قرآن پایه سوم در مدارس ابتدایی استان لرستان

مراسم جشن شکرگزاری کسب مهارت روخوانی قرآن کریم با هدف آشنایی بیشتر دانش آموزان بابرنامه آموزش قرآن و ایجاد خاطره ای شیرین از کسب مهارت روخوانی قرآن به صورت نمادین باحضور معاون آموزش ابتدایی استان و مدیریت، معاونین و جمعی از کارکنان اداری و معلمان ناحیه یک شهرستان خرم آباد در کانون شماره دو خرم آباد برگزارشد.

معاون آموزش ابتدایی استان در این مراسم با بیان اینکه 30500 دانش آموز پایه سوم ابتدایی در جشن کسب مهارت رو خوانی قرآن کریم در سطح مدارس شرکت می کنند گفت: جشن شکر گزاری قرآن در راستای طرح ارتقاء آموزش قرآن در دوره ابتدایی است که با جشن آغاز آموزش قرآن در پایه اول شروع می شود و با طرح 33 روزه قرآن در پایه سوم ادامه پیدا می کند و با جشن شکر گزاری کسب مهارت روخوانی قرآن پایان می یابد.

سید عیسی سهرابی با اشاره به پاک بودن فطرت کودکان از نظر اسلام اظهار داشت : دانش آموزان دوره ابتدایی به دلیل نزدیکی به فطرت پاک الهی و جدید العهد بودن آنها با خداوند تبارک و تعالی آمادگی بیشتری برای انس با قرآن و معارف آن دارا هستند.

وی ادامه داد : همراهی خانواده ها با آموزش و پرورش ضرورتی است که در همه ابعاد باید وجود داشته باشد و این امر به دلیل اهمیت در تربیت قرآنی دانش آموز بیش از پیش باشد .

سهرابی در پایان ضمن تقدیر از زحمات همه معلمان خصوصا آموزگاران پایه سوم گفت : فراهم نمودن فرصت های لازم برای شادی و نشاط در کلاس درس و استفاده از ظرفیت اشکال مختلف هنر برای آموزش قرآن موضوعی است که باید مد نظر همه آموزگاران قرار گیرد.

مراسم با پخش سرود قرآنی و اجرای تواشیح توسط گروه تواشیح ناحیه و اهدا هدایای به دانش آموزان برتر قرآنی به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار