سازمان دانش آموزی فرصتی مغتنم برای تربیت دانش آموزانی هدفمند و در تراز انقلاب اسلامی است

مشهد (پانا)- مدیر سازمان دانش آموزی خراسان رضوی در گفت و گو با پانا این سازمان را فرصتی مغتنم برای تربیت دانش اموزان هدفمند و در تراز انقلاب اسلامی دانست

کد مطلب: ۹۱۴۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی فرصتی مغتنم برای تربیت دانش آموزانی هدفمند و در تراز انقلاب اسلامی است

علی محمد یونسی در گفت و گو با پانا ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان و بیستمین سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی گفت: تربیت اجتماعی دانش آموزان به عنوان یک امر مهم و موثر بر رفتار و عملکرد دانش آموز در جامعه، رسالت اصلی سازمان دانش آموزی است.
وی ادامه داد: سازمان دانش آموزی با تشکیل گروه های پیشتازان در کف مدرسه به دنبال تربیت تمام ساحتی دانش آموزان است.
یونسی منش های دوازده گانه سازمان را عصاره سند تحول بنیادین دانست و گفت: تمام تلاش ما در جهت نهادینه سازی این منش ها در رفتار و عمل دانش آموزان است، ما در سازمان دانش آموزی به دنبال تربیت دانش آموزانی هدفمند و در تراز انقلاب اسلامی هستیم که به عنوان شهروند خوب در جامعه ایفای نقش کنند و باری از دوش جامعه بردارند.
وی اظهار کرد: سازمان دانش آموزی به عنوان یک نهاد عمومی غیر دولتی فرصتی برای فعالیت های اقتصادی دارد که می تواند درآمد آن را در جهت فعالیتهای تربیتی و تشکیلاتی هزینه کند.
وی گفت: به مناسبت هفته معلم و به دلیل این که سالروز تاسیس سازمان در ماه مبارک رمضان قرار گرفته بود کوهپیمایی ۲۰۰۰ نفره دانش آموزان دختر شهرستان مشهد در ۱۰ اردیبهشت ماه به عنوان یک همایش بزرگ تشکیلاتی برنامه ریزی و برگزار شد و در حاشیه آن از مدیران و مربیان تشکیلاتی تقدیر به عمل آمد.
وی افزود: برنامه های متنوع دیگری به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس سازمان دانش آموزی ادارات و مناطق و شهرستانهای خراسان رضوی پیش‌بینی شده است که همایش های تشکیلاتی دانش آموزان پیشتاز، اردو های ارزشیابی آموزشی تشکل های سازمان دانش آموزی و تقدیر از مربیان تشکیلات از جمله این برنامه هاست‌‌

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار