گزینه‌های سرمربیگری بارسلونا معرفی شدند

تهران (پانا) – یک سایت انگلیسی سه گزینه جانشینی ارنستو والورده را در تیم بارسلونا معرفی کرد.

کد مطلب: ۹۱۳۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد
گزینه‌های سرمربیگری بارسلونا معرفی شدند

بارسلونا در حالی که در دیدار رفت از مرحله نیمه نهای توانسته بود با درخشش خیره کننده لیونل مسی در حضور هوادارانش مقابل لیورپول به پیروزی 3 بر صفر برسد، در دیدار برگشت مقابل شاگردان یورگن کلوپ شگفت‌زده شد و در عین ناباوری با قبول شکست 4 بر صفر در آنفیلد از دور رقابت‌ها کنار رفت.

این اولین بار نبود که بارسلونا با هدایت ارنستو والورده از لیگ قهرمانان با طرز باورنکردنی کامبک خورده بودند، آنها فصل گذشته هم مقابل رم در مرحله یک چهارم نهایی چنین وضعیتی را تجربه کردند.

بارسلونا هر چند قهرمان این فصل لالیگا شده و با حضور در فینال کوپا دل ری شانس بالایی برای کسب دوگانه در این فصل دارد اما دو حذف متوالی از لیگ قهرمانان باعث شده تا سران بارسلونا تصمیم قطعی خود را برای قطع همکاری با والورده بگیرند و در هفته‌های پایانی لالیگا بدنبال جذب سرمربی جدید برای تیمشان باشند.

سایت انگلیسی دیلی میرر ساعتی پیش با انتشار گزارشی بر پایه اخبار رسیده از منابع خبری معتبرش سه گزینه بارسلونا را برای سرمربیگری معرفی کرده و گفته است یکی از این سه نفر در فصل آینده هدایت آبی اناری‌ها را بر عهده خواهند داشت.

اریک تن هاگ سرمربی موفق آژاکس آمستردام که توانست تیمش را به مرحله نیمه نهایی برساند گزینه اول بارسلونا برای حضور روی نیمکت است. اتفاقی که اگر رخ دهد پس از یازده سال یک هلندی را به نیمکت بارسلونا خواهد رساند. فرانک رایکارد آخرین سرمربی هلندی بارسلونا بوده که سال 2008 این تیم را ترک کرد و جای خود را به پپ گواردیولا داد.

پس از این مربی هلندی، بارسلونا نام لوران بلان را در لیست خود قرار داده است. سرمربی سابق تیم ملی فرانسه و باشگاه پاری سن ژرمن که طی 3 سال اخیر بدون تیم مانده، بنابر ادعای این سایت انگلیسی دومین گزینه سرمربیگری بارسلونا است.

اما سومین مربی که از او به عنوان گزینه شانس سرمربیگری بارسلونا نام برده می‌شود، کیکه ستین سرمربی اسپانیایی و 60 ساله رئال بتیس است که البته از درجه شانس پایینی در مقایسه با دو گزینه دیگر برخوردار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار