برگزاری برنامه "9 شب، 9:00 شب" در باغ غدیر

اصفهان (پانا) - برنامه 9 شب، 9:00 شب با محوریت پایش سلامت از 19 تا 27 اردیبهشت در باغ غدیر میزبان علاقه مندان است.

کد مطلب: ۹۱۳۸۲۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری برنامه "9 شب، 9:00 شب" در باغ غدیر

فریناز تولاییان با اعلام این خبر اظهار کرد: ماه رمضان فرصت خوبی برای پایش سلامت است لذا هدف از برگزاری این برنامه فرصت حضور، همکاری و تعامل بین تمام علاقه‌مندان به حوزه سلامتبوده که به این منظور در این برنامه غرفه‌های پایش سلامت با همکاری دستگاه ها و ادارات مرتبط برپا شده است.

رییس اداره توسعه سلامت سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: این غرفه ها با همکاری انجمن قلب، اورژانس، بیمارستان خورشید، معاونت بهداشت، بهزیستی، کمیته امداد و Ngo های مرتبط راه اندازی شده است.

تولاییان با بیان اینکه در میان این غرفه ها، غرفه هایی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی هم وجود دارد، بیان کرد: در این غرفه ها بهزیستی و انجمن های مردم نهاد حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه این برنامه هر شب از ساعت 19 تا 23 برگزار می‌شود، افزود: اجرای استندآپ، موزیک، تئاتر شاد با محوریت سلامت و همچنین ایجاد محله بازی‌های فکری و بومی برای سرگرمی از جمله بخش های جانبی این برنامه است.

وی گفت: با توجه به اینکه امسال دومین سال برگزاری این برنامه است سعی کرده ایم از تجربیات گذشته استفاده و نقاط ضعف و قوت برنامه را تقویت کنیم.

گفتنی است؛ برنامه 9 شب، 9:00 شب، از 19 تا 27 اردیبهشت از ساعت 19 تا 23 در باغ غدیر با محوریت پایش سلامت میزبان علاقه مندان خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار