تمامی افرادی که به آموزش و پرورش مراجعه می کنند، خانواده آموزش و پرورش هستند

اصفهان (پانا) - مشاور مدیر کل و رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش اصفهان در مصاحبه با خبرنگار پانا از فعالیت های پیش روی این اداره در سال 98 خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۳۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد
تمامی افرادی که به آموزش و پرورش مراجعه می کنند، خانواده آموزش و پرورش هستند

رحمت اله ممیز گفت: روابط عمومی شاخص ترین قسمت در هر اداره می باشد تا بتواند ارتباط بین مردم و دستگاه های اجرایی را بر قرار کند.
وی به استفاده از نیروهای متخصص و کار آمد در روابط عمومی آموزش و پرورش اشاره کرد تا بتوان آن را از حالت فعالیت سنتی به پیشرفته تغییر داد.
رحمت اله ممیز از فعالیت های پیش روی روابط عمومی به مواردی از قبیل تعامل و برقراری ارتباط مستمر با حوزه های داخلی اداره کل و اطلاع رسانی کلیه اخبار در رسانه های آموزش و پرورش، انعکاس وسیع دستاورد های آموزش و پرورش در رسانه های گروهی، مستند سازی فعالیت ها و ماندگار ساختن تجربه دیگران در حوزه های مختلف و تحکیم ارتباط و ایجاد تفاهم حداکثری بین فرهنگیان و مدیران آموزش و پرورش استان اشاره کرد.
وی افزود: امیدوارم همه همکاران در آموزش و پرورش مسئله مردم داری، فروتنی، شکیبایی، توجه به منافع عمومی و حقوق مردم، احترام به رعایت قانون و نظم، مدیریت زمان و نهادینه سازی تکریم ارباب رجوع در تمامی قسمت ها توجه ویژه داشته باشند.
مشاور مدیر کل و رییس روابط عمومی آموزش و پرورش گفت: تمامی افرادی که به آموزش و پرورش مراجعه می کنند از خانواده آموزش و پرورش هستند و باید با آرامش به امور آنان رسیدگی شود.
ممیز در پایان گفتگو به نحوه ارتباط مردم با مسئولین اشاره کرد و گفت: مردم و همکاران فرهنگی می توانند از طریق سامانه تلفن گویا و سایت آموزش و پرورش اصفهان با مدیر کل و سایر قسمت ها ارتباط داشته باشند و نظرات و پیشنهادات خود را به ما انتقال دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار