تجلیل از معلمان نمونه ناحیه یک شهرری

شهرری (پانا) - همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم طی مراسمی از مدیران منتخب و معلمان نمونه منطقه‌ای و استانی ناحیه یک شهرری در کانون فرهنگی هنری سمیه تجلیل به‌عمل‌آمد.

کد مطلب: ۹۱۳۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از معلمان نمونه ناحیه یک شهرری

بهروز نصیری رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری ضمن تبریک روز معلم و گرامیداشت سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مطهری گفت: اهمیت هر کارى را باید با نقش و ارزش آن سنجید و اهمیت کار تعلیم و تربیت و معلمى به اندازه اى است که ساختن و هدایت یک فرد را مساوى زنده کردن همه افراد جامعه می‌دانند.

او ادامه داد: امروز مفتخریم در حضور دانشمند بزرگ استاد وزیری که از پیشکسوتان تعلیم و تربیت کشور و نویسنده کتاب‌های متعدد باشیم و از محضر ایشان کسب فیض خواهیم کرد.

نصیری با اشاره به منزلت اجتماعی معلمان گفت: فرهنگیان از شریفترین اقشار جامعه هستند و اهمیت نقش معلمان در مقام معماران نسل آینده‌ ایجاب می‌کند تا فضایی فراهم شود که خردمندترین و کاردان‌ترین افراد جامعه در این شغل احساس رضایت داشته باشند.

سپس شجاعی معاون پشتیبانی و پژوهش اداره طی سخنانی گفت: معلمی شغل و حرفه نیست، بلکه ذوق و هنر توانمندی است، معلمی در قرآن به عنوان جلوه ای از قدرت لایزال الهی نخست ویژه ذات مقدس خداوند تبارک و تعالی است.

شجاعی ادامه داد: معلمی عشق می‌خواهد و با سختی همراه است و کسی که به دنبال این شغل می‌رود به‌دنبال منفعت دنیوی نیست؛ عشق در این شغل باعث می‌شود تا معلم بتواند به همه دانش‌آموزانش توجه لازم و ویژه کرده و مشکلات او را درک کند و به آنها درس علم و اخلاق بدهد.

معاون پژوهش آموزش و پرورش ناحیه یک ری به همه همکاران خود توصیه کرد: تلاش کنیم و به بچه ها بیاموزیم که راحت و آسان دیگران را قضاوت نکنند و حتما قبل از قضاوت کردن به طور همه جانبه شرایط را بررسی کنند.

در پایان این برنامه و پس از اجرای سرود کرال فرهنگیان و همچنین اجرای سرود دانش‌آموزی از مدیران منتخب و معلمان نمونه منطقه‌ای و استانی با هدیه و لوح تقدیر تجلیل به‌عمل‌آمد.

/خبرنگار: علی جعفری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار