آغاز عملیات اجرایی ساخت فضاهای آموزشی گلستان با ارزش ۴۹۵ میلیارد ریال

تهران (پانا) - عملیات اجرایی ساخت چند فضای آموزشی که جایگزین مدارس آسیب‌دیده از سیل هستند، در سفر وزیر آموزش‌وپرورش به استان گلستان، آغاز و یک سالن ورزشی دانش‌آموزی نیز افتتاح شد.

کد مطلب: ۹۱۳۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز عملیات اجرایی ساخت فضاهای آموزشی گلستان با ارزش ۴۹۵ میلیارد ریال

به گزارش مرکز ارتباطات وزارت آموزش‌وپرورش، سیدمحمد بطحایی در سفر به استان گلستان پروژه‌های مختلفی را در این استان کلنگ‌زنی یا در افتتاح آن‌‌ها شرکت کرد.

در این سفر، هنرستان ورزشی دانش‌آموزی دارای یک سالن و 6 کلاس، با هزار مترمربع مساحت ساختمان، 330 مترمربع محوطه‌سازی، با اعتباری بالغ‌ بر 15 میلیارد ریال به دست وزیر آموزش‌وپرورش افتتاح شد.

همچنین عملیات ساخت دو مجتمع آموزشی هرکدام مشتمل بر 24 کلاس درس در شهرستان‌های گنبدکاووس و آق‌قلا در مجموع با اعتباری بالغ‌ بر 40 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی تخریب و بازسازی، با حضور معاونان وزیر آغاز شد.

در شهرستان آق‌قلا یک آموزشگاه 10 کلاسه نیز با مشارکت یک میلیارد تومانی خیر مدرسه‌ساز آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه گرگان، کلنگ‌زنی شد. هزینه ساخت این مدرسه 35 میلیارد ریال برآورد شده است.

آیت‌الله نورمفیدی به نیت 14 معصوم در ساخت 14 مدرسه در استان گلستان مشارکت کرده است و این آموزشگاه هشتمین مدرسه مشارکتی او است که به نام ثامن‌الحجج ساخته می‌شود.

ساخت آموزشگاه 6 کلاسی دیگری نیز با 1150 مترمربع زیربنا و با اعتباری بالغ‌ بر 4و نیم میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی، تخریب و بازسازی آن در شهرستان گمیشان آغاز شد.

در این سفر، مهراله رخشانی‌مهر، معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، حجت‌الاسلام علی ذوعلم، رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی و مسعود شکوهی مدیرکل امور تربیتی و مشاوره، وزیر آموزش‌وپرورش را همراهی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار