همایش "سپاس معلم" دانش آموزان تشکیلاتی آذربایجان غربی برگزار شد

ارومیه (پانا)- همزمان با هفته معلم و در راستای تکریم مقام معلم همایش 400 نفری " سپاس معلم" دانش آموزان تشکیلات پیشتازان آذربایجان غربی در سالن شهید رجایی ارومیه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۲۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد
همایش "سپاس معلم" دانش آموزان تشکیلاتی آذربایجان غربی برگزار شد

رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی در همایش سپاس معلم و نکوداشت سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی به اهداف والای این سازمان اشاره کرد و افزود: سند بالادستی و مورد توجه نظام اموزش و پرورش مأموریت های ویژه ای را برای مجموعه های مختلف نظام تعلیم و تربیت در نظر گرفته است، تحقق ساحت تربیت اجتماعی مأموریت سازمان دانش آموزی در سند تحول بنیادین است.

حسین عباس زاده گفت: جوان و نوجوان جامعه امروزی با توجه به شرایط زندگی متفاوت با دهه های گذشته نیازمند فعالیت ها و برنامه های گروهی بیشتری است که سازمان دانش آموزی با یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده در راستای تحقق آن گام بر می دارد.

وی که در جمع 400 نفری دانش آموزان تشکیلاتی و مربیان برتر مناطق سخن می گفت، ادامه داد: توانمندی ها و توانایی های اعضای تشکیلات پیشتازان نشان از تحقق اهداف سازمان دانش آموزی در زمینه های آموزشی دارد. سال 97 در همه مناطق 24 گانه آموزش و پرورش اردوهای آموزشی برای مربیان و دانش آموزان برگزار شده است.

رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی در رابطه با اهداف این اردوهای تشکیلاتی گفت: شکوفایی استعدادها، توانمندسازی خلاقیت ها، تمرین زندگی مستقل ، افزایش میزان مشارکت و مسئولیت پذیری از جمله مهمترین اهداف اردوهای تشکیلاتی به حساب می آیند.

عباس زاده خبرگزاری پانا را یکی دیگر فعالیت های مهم سازمان دانش آموزی عنوان کرد و در ارزیابی فعالیت های این خبرگزاری نیز گفت: در سال ٩٧ بیش از ٣٠٠٠ هزار خبر و ٣٠٠ گزارش تصویری توسط خبرگزاری پانا در استان آذربایجان غربی منتشر شده است،همچنین برگزاری دوره آموزشی برای ١٢٠٠ دانش آموز و رابطین خبرگزاری پانا در مناطق ٢٤ گانه از دیگر فعالیت های مهم این بخش به حساب می آید.

وی افزود: عضویت ٦٠ هزار نفر در تشکیلات پیشتازان و برگزاری دوره های آموزشی برای ١٧٥٠ مربی تشکیلاتی در سال تحصیلی جدید در بخش تشکیلات سازمان دانش آموزی صورت گرفته است.

آیین "سپاس معلم" دانش آموزان تشکیلاتی آذربایجان غربی و نکوداشت سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش ، معاون پرورشی و فرهنگی، معاون پژوهش و برنامه ریزی ، رییس و اعضای سازمان دانش آموزی ، مربیان برتر مناطق و کارشناسان مناطق 24 گانه آموزش و پرورش استان در سالن ورزشی شهید رجایی ارومیه برگزار شد. اجرای این مراسم را نجفی زاده مجری توانمند قمی و عضوهیئت امنای سازمان دانش آموزی کشور بر عهده داشت.

در پایان این مراسم مربیان برتر مناطق و کارشناسان سازمان دانش آموزی در شهرستان ها و مناطق به مناسبت هفته معلم مورد تجلیل قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار